Gå til innhold

Kan man gi dette til par i 30-årene tro?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Kurver med div. innhold er jo så populært å gi til eldre, man kan man gi det til par i 30-årene også? F.eks. med noe fint godis, god kaffe om de drikker det, en spennende te og slike ting?

Andre forslag til hva vi kan putte oppi kurven? For de har jo fulle nok skap og skuffer fra før.... Jeg ser vel egentlig for meg spiselig-saker, ikke bade-saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    9

  • morsan

    4

  • Lotte :o)

    4

  • Sofline

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, hvorfor ikke?

Jeg er glad for alt jeg får som kan spises/drikkes, og ikke trenger å stues bort i et skap... Man har jo som regel alt man trenger fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går fint! Men jeg hadde nok lagt en _ting_ oppi også. EvaSolo grytekluter, eller en liten presskanne (79,- på Kremmerhuset), Flax-lodd, vinflaske (og evt en fin skjenketut), eller et krus i en serie dem samler på (eller "En Porsjon Håp"-serien = støtte en god sak).

Steike, var jeg kreativ nå, eller? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg hadde blitt kjempeglad! Nå er jeg 25, men det er da nesten 30 ;o)

Sånne gaver er flotte, skapfyll får en ofte mye av. Vi har sagt til folk at hvis de absolutt vil kjøpe gaver til oss, liker vi slike kurver, litt god mat, vin, sjokolade. nøtter o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt sånne gaver. Typisk litt sjokolade (som ser litt fin ut), kaffe og te fra sånne kaffebutikker, ikke fra rimi. F.eks. en te-sil om du er usikker på om mottaker har det. Jeg har også tatt med lukte-telys og diverse ting som lager litt "stemning". Hjemmebakte julekaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196419653' post='3734830]

Ja, det går fint! Men jeg hadde nok lagt en _ting_ oppi også. EvaSolo grytekluter, eller en liten presskanne (79,- på Kremmerhuset), Flax-lodd, vinflaske (og evt en fin skjenketut), eller et krus i en serie dem samler på (eller "En Porsjon Håp"-serien = støtte en god sak).

Steike, var jeg kreativ nå, eller? ;o)

Vanvittig kreativ og jeg har pltuselig to julegaver til i boks! I teorien i alle fall. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en hyggelig gave. :) Ville nok putta oppi ei vinflaske.

Den ene mottakeren er visst litt sær i smaken så jeg tør ikke prøve meg på vin, det kan jeg jo overhode ingenting om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt sånne gaver. Typisk litt sjokolade (som ser litt fin ut), kaffe og te fra sånne kaffebutikker, ikke fra rimi. F.eks. en te-sil om du er usikker på om mottaker har det. Jeg har også tatt med lukte-telys og diverse ting som lager litt "stemning". Hjemmebakte julekaker?

Hjemmebakte julekaker?! *Hehe* Vi skal ikke lage annet enn pepperkaker og hvite julemenn tror jeg. Skjønt jeg så en oppskrift på myke sjokoladekarameller forleden dag, kanskje det hadde vært noe... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene mottakeren er visst litt sær i smaken så jeg tør ikke prøve meg på vin, det kan jeg jo overhode ingenting om...

Finn bare ut om vedkommende liker best rødt eller hvitt i glasset, samt prisklasse du har tenkt, så skal det sikkert gå an å finne noe som passer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Jeg er snart 20 og ville blitt super-glad for noe slikt.. elsker å prøve ut noe ting, feks en spesiell ost, om du fant en sjeldent sjokolade (f eks noe med 70% kakao.. eller mer!), drikke ville jeg ihvertfall foretrukket byttelapp på, ev høre med nærmeste av mottakerne hva de liker av vin. Jeg tåler ikke vin selv, men om jeg hadde fått ei flaske Bacardi f eks.. da ville det blitt kos i stua :-)

Så tror nok de fleste med litt intresse for mat ville blitt glad for noe slikt, spesielt om du kan velge ut litt ting du tror de ville elsket (og ikke bommer helt, f eks rødvin til meg hadde ikke vært så lurt.. eller peanøtter til typen min som ikke tåler det.. )

Noe hjemmelagd ville også vært koselig, synes nå jeg.

Og hvor ofte får man en slik gave da? Jeg ville blitt mer glad for en slik gave enn en "enkel" gave som man bare kjøper og pakker inn, for det viser jo at du vet hva jeg liker og at du unner meg litt luksus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig kreativ og jeg har pltuselig to julegaver til i boks! I teorien i alle fall. :o)

Skal jeg fortelle deg den ultimate julegaven til folk som har det meste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196420759' post='3734864]

Skal jeg fortelle deg den ultimate julegaven til folk som har det meste?

En geit eller et tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En geit eller et tre...

Oh no. Osram redninglykt, med vanlig lommelykt, blinklys og magnet (du kan sette denpå biltaket om noe skjer langs veien) + beltekutter er også på denne praktiske lykta. Koster 150 på Jernia. Har kjøpt 3 stk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196421067' post='3734868]

Oh no. Osram redninglykt, med vanlig lommelykt, blinklys og magnet (du kan sette denpå biltaket om noe skjer langs veien) + beltekutter er også på denne praktiske lykta. Koster 150 på Jernia. Har kjøpt 3 stk :)

Sjefen har en sånn. Skulle hatt en selv også - at jeg ikke fikk dette tipset før jeg var på Jernia i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en god idé.

Husker en gang jeg så en dame på et amerikansk talk show komme med gode råd til ymse ting, deriblant vertinnegaver når man var bedt bort. Hun sa at man ikke burde ta med vin, men heller kjøpe en personlig pyntegjenstand som man mente ville passe inn i vedkommendes hus.

Jeg er bare SÅ uenig i det! Vil MYE heller ha noe som kan konsumeres enn noe som kan bli til plunder og heft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en god idé.

Husker en gang jeg så en dame på et amerikansk talk show komme med gode råd til ymse ting, deriblant vertinnegaver når man var bedt bort. Hun sa at man ikke burde ta med vin, men heller kjøpe en personlig pyntegjenstand som man mente ville passe inn i vedkommendes hus.

Jeg er bare SÅ uenig i det! Vil MYE heller ha noe som kan konsumeres enn noe som kan bli til plunder og heft.

Helt enig. Jatakk til en blomsterbukett eller ei flaske vin. Neitakk til nips! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 20 og ville blitt super-glad for noe slikt.. elsker å prøve ut noe ting, feks en spesiell ost, om du fant en sjeldent sjokolade (f eks noe med 70% kakao.. eller mer!), drikke ville jeg ihvertfall foretrukket byttelapp på, ev høre med nærmeste av mottakerne hva de liker av vin. Jeg tåler ikke vin selv, men om jeg hadde fått ei flaske Bacardi f eks.. da ville det blitt kos i stua :-)

Så tror nok de fleste med litt intresse for mat ville blitt glad for noe slikt, spesielt om du kan velge ut litt ting du tror de ville elsket (og ikke bommer helt, f eks rødvin til meg hadde ikke vært så lurt.. eller peanøtter til typen min som ikke tåler det.. )

Noe hjemmelagd ville også vært koselig, synes nå jeg.

Og hvor ofte får man en slik gave da? Jeg ville blitt mer glad for en slik gave enn en "enkel" gave som man bare kjøper og pakker inn, for det viser jo at du vet hva jeg liker og at du unner meg litt luksus..

Snart tjue?

Du er veldig moden for alderen. Jeg er imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...