sweetness Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hei. Vi må kjøpe ny vaskemaskin og jeg lurer da på om noen kan gi meg tips på gode maskiner? Har dere noen erfaringer å dele? 0 Siter
Flaxseed Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 AEG er vi fornøyde med. Er alltid Miele som kommer best ut i test, men de er dyre og har ikke maskiner med 7 kg kapasitet. Har en LG med 7 kg kapasitet den er grei nok, men jeg ble litt bekymret da den begynte å støye noe grusomt under sentrifugerigen. Har gått seg til nå da. LG fikk forøvrig ikke noe bra testresultat. Ellers les på forbrukerportlen.no. Der kan du lese tester. 0 Siter
sweetness Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Er alltid Miele som kommer best ut i test, men de er dyre og har ikke maskiner med 7 kg kapasitet. Har en LG med 7 kg kapasitet den er grei nok, men jeg ble litt bekymret da den begynte å støye noe grusomt under sentrifugerigen. Har gått seg til nå da. LG fikk forøvrig ikke noe bra testresultat. Ellers les på forbrukerportlen.no. Der kan du lese tester. Så bra! Takk for tips. Har hørt at Miele er bra ja, men det er jo sant det at prisen ikke frister. =) Når det er sagt så er vi jo ute etter en maskin vi kan ha i noen år, så vi får se. Men jeg tenker at det må finnes en mellomting der ute.=) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Så bra! Takk for tips. Har hørt at Miele er bra ja, men det er jo sant det at prisen ikke frister. =) Når det er sagt så er vi jo ute etter en maskin vi kan ha i noen år, så vi får se. Men jeg tenker at det må finnes en mellomting der ute.=) Miele er veldig bra, og man kan ha flaks og finne noen på tilbud - særlig det som kalles B-vare. B-vare betyr at det f.eks. har vært utstillingsvare, at emballasjen er skadet eller noe sånt. Vi sparte flere tusen på å velge B-vare-variant av oppvaskmaskina vår nå i høst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Har en AEG med 6-kilos trommel. Kjempemaskin! Den er 4 nå i disse dager, har vært med på en flytting og det har aldri vært problemer med den. Anbefales på det varmeste! Dyrere enn Zanussi, billigere enn Miele. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Så bra! Takk for tips. Har hørt at Miele er bra ja, men det er jo sant det at prisen ikke frister. =) Når det er sagt så er vi jo ute etter en maskin vi kan ha i noen år, så vi får se. Men jeg tenker at det må finnes en mellomting der ute.=) Skulle være http://forbrukerportalen.no/ 0 Siter
sweetness Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Har en AEG med 6-kilos trommel. Kjempemaskin! Den er 4 nå i disse dager, har vært med på en flytting og det har aldri vært problemer med den. Anbefales på det varmeste! Dyrere enn Zanussi, billigere enn Miele. Takk for tips! Hvor mye måtte dere ut med for disse maskinene? Hvor lenge kan man forvente at en vaskemaskin varer nå til dags? Vi har begge foreldre som har hatt sine vaskemaskiner i nesten 30 år(!), så vi har nok ganske så urimelig krav;) hehe.. Nå skal det sies at det er bare oss to (ingen barn) foreløbig, så det er jo begrenset hvor mye den blir brukt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Takk for tips! Hvor mye måtte dere ut med for disse maskinene? Hvor lenge kan man forvente at en vaskemaskin varer nå til dags? Vi har begge foreldre som har hatt sine vaskemaskiner i nesten 30 år(!), så vi har nok ganske så urimelig krav;) hehe.. Nå skal det sies at det er bare oss to (ingen barn) foreløbig, så det er jo begrenset hvor mye den blir brukt. Min AEG kostet ca. 7500,- for fire år siden. Er verdt hver eneste krone. 0 Siter
sweetness Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Min AEG kostet ca. 7500,- for fire år siden. Er verdt hver eneste krone. Ja, det er nok det. Det er bare suure penger nå før jul og spesielt når en av oss er student i tillegg. Men vaskemaskin må man jo ha, så den saken er grei! =) 0 Siter
Tralla Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ASKO har jeg, foreldrene mine og søsken Alle like fornøyd med den. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ASKO har jeg, foreldrene mine og søsken Alle like fornøyd med den. Har fått litt aversjon til ASKO etter at Netthandelen begynte å selge det. 0 Siter
Tralla Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Har fått litt aversjon til ASKO etter at Netthandelen begynte å selge det. Usj, gjør de det?? Har ikke helt tiltro til netthandelen jeg heller, så kan forstå det ja.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Vi kjøpte Electrolux for tre-fire måneder siden. Vi stod mellom å kjøpe en AEG og Electroluxen vi valgte. Prisen på Electroluxen var nesten 2000 lavere enn AEG. Men grunnen til at vi valgte Electroluxen var at den var mye mer stillegående. Hittil har vi vært veldig fornøyd med maskina. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Eg var aldri i tvil den gang eg måtte kjøpe ny maskin, da hadde vi hatt vår Zanussi vaskemaskin i 15-20 år og den bare gikk og gikk helt til den en vakker dag stod bom stille. Så dermed strena eg rett bort til Zanussi maskinene på Elkjøp og kjøpte ei Zanussi ZF8000 (tror den kosta ca. 4000.-), dette var i 1993 og den funker som ei kule enda! Men uansett åssen maskin du velger, sørg for å vatre den skikkelig opp slik att Trommelen henger i vater og att _alle_ beina har godt feste i golvet. Ellers kan maskina ryke etter veldig kort tid uansett kvalitet. 0 Siter
ihlie Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 vi kjøpte AEG for et par år siden, en drøm av en vaskemaskin. vi er mange i huset, mye treninstøy. jeg vasker klær hver dag, ofte flere maskiner om dagen. før det hadde vi Asko, jeg vil si fjasko!! vi betalte ca 8000 for vår maskin, ser de er litt billigere nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.