Gå til innhold

Psychiatry: An Industry of Death


Flaxseed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, takk for den gode latteren jeg fikk meg. Det er lenge siden jeg har sett makan til makkverk som maser om vitenskapelig bevis, men som selv er sammensatt av bitte små klipp og påstander uten noe som helst slags belegg.

Å være kritisk er en god ting, å være paranoid og fullstendig usaklig må være slitsomt.

Takk igjen for den gode latteren, trengte den slik at jeg ikke får behov for den fæle psykiatrien i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madagaskar

Hallo! Hva skal du liksom personlig få ut av å svartmale/sverte psykiatrien? Hatt noen dårlige erfaringer selv, kanskje?

Men vit at det finnes mange, MANGE der ute i verden som faktisk trenger medisiner for sine psykdommer, OG som har hatt og har GOD utbytte av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...