Gå til innhold

Hvordan forebygge fyllesyke?


Gjest julebord i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest julebord i morgen

Skal på julebord, og drikker sjelden alkohol. Blir lett fyllesyk, bare etter et par tre enheter. Hva kan jeg forebygge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Prøv å drikke mye vann hele kvelden, i tillegg drikker du masse vann før du legger deg.

Men finnes også noe som heter *fiin i morgen* skal visst være bra mot fyllesyke. Her får du den iallefall på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærebrus875

Blir du fyllesyk av alt? Jeg blir utrolig dårlig av vin, spesielt rød, men tåler sprit uten problemer.. blir små dårlig av mye av det også, men tåler ikke 1 glass vin uten å bli dårlig.

Forsøk å hold deg til sprit heller enn vin og se om det hjelper? (ikke at jeg oppfordrer til å gå skikkelig på fylla ;-) !)

Vann før leggetid er bra.

Ufine kebab og burgersjapper er ikke bra, men vet du om slike steder du tåler maten på, spis noe. Har selv merket stor forskjell på å spise en burger før leggetid, etter en del sprit, og å gå rett til sengs uten mat. Leste også et sted at feit mat før man legger seg gjør at alkoholen tas opp saktere (tror jeg det var) noe som gjør at promillen ikke stiger i søvne og gjør deg enda verre.

Eller har noe i kjøleskapet du kan spise før leggetid som ikke er vanskelig ? (ferdig smørbrød som ikke krever varming) Så kan du ha litt til overs til frokost også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...