Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ''hypnotikum'' ? Legen min sier maks to-tre dager etter hverandre med Imovane, eg har kutta disse for godt! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Å? Behandlingen bør være så kortvarig som mulig, og bør normalt ikke vare mer enn 2-4 uker. For å sikre optimal behandling bør dosen tilpasses pasientens alder, vekt og allmenntilstand, samt type søvnforstyrrelse. Behandlingen bør startes med lavest mulig dose. Skal tas kort tid før en går til sengs. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Å? Behandlingen bør være så kortvarig som mulig, og bør normalt ikke vare mer enn 2-4 uker. For å sikre optimal behandling bør dosen tilpasses pasientens alder, vekt og allmenntilstand, samt type søvnforstyrrelse. Behandlingen bør startes med lavest mulig dose. Skal tas kort tid før en går til sengs. Eg har lest pakningsvedlegget og der står også noe i den duren ja, men min lege anbefalte som sagt å bruke disse i perioder på 2-3 dager i slengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.