Gå til innhold

Betent muskel

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilt

Jeg er 34 år og jobber på et smoltoppdrett, i forbindelse med vaksinering av laksen (manuelt) har jeg overbelastet høyre arm over lengre tid ca 3 mnd. tomel, peke, langfinger. Muskelen til disse, verker ennå selv om jeg er ferdig med arbeidsoppgaven for 1,5 mnd siden. Har vært hos lege og gådd på Somodril og to Voltaren kurer, men det slipper ikke taket, er redd at dette skal bli Kronisk eller kan det bre seg opp i muskelen ovenfor? Hva kan jeg gjøre selv? har nettop begynt med å massere med tetre olje Kan dette hjelpe? finnes det sterkere medisin? Svar mottas med stor TAKK. Stubb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29255-betent-muskel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

KJære fortvilt,

Du deler dine problemer med mange andre, uten at det hjelper deg noe. Fra mitt ståsted kan jeg ikke si så forferdelig meget- det du har er i alle fall ingen infeksjonssykdom. Det finnes flere andre i DOL som vet en masse om det: Prøv indrettslegen eller åpent forum. Uten at jeg har sjekket det er jeg også overbevist om at dettte tema har vært diskutert på disse spalter mange ganger tidligere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29255-betent-muskel/#findComment-117853
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...