Gå til innhold

Hva er det verste du noen gang har smakt/spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Asparges (syltet). Smakte snørr!!

Og sæd .- yækk. Takk til min første elsker som ejakuerte i munnen min - da visste jeg at pikken ikke hører hjemme i min der.

''Smakte snørr!!''

OK! Tar din ekspertise 'til etterretning! ;-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lisabeth

3

• birdie

2

• mchuldra

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror kanskje lever og blodpudding konkurrerer om førsteplassen.

Skrevet

Hehe, en gang hadde samboeren min kjøpt c-vitaminpiller. Vi tok hver vår pille og sugde på den, slik vi trodde man gjør med slike piller. Men så begynte det å bruse noe jævlig inni munnen og det smakte skikkelig surt! Oissann det var visst brusetabletter som skal oppløses i et stort glass vann :-D

Skrevet

Kaviar og rødbeter *urk*

Jeg tror det er det eneste jeg ikke fikser å spise i det hele tatt!!!

Gjest best wishes
Skrevet

Kaviar og rødbeter *urk*

Rødbeter er jeg enig med deg i smaker grusomt.

Skrevet

Rødbeter er jeg enig med deg i smaker grusomt.

Jeg tror jeg vet grunnen til at jeg ikke klarer tanken på rødbeter også.. Når jeg var tre år gammel tok jeg mandlene. Etter operasjonen fikk jeg brødskiver med leverpostei og rødbeter. Leverpostei var jo et kjent pålegg for meg, men rødbeter hadde jeg ikke sett før. En sur sykepleier kommanderte meg til å spise opp maten før hun gikk ut av rommet (dette var før foreldre fikk være på sykehuset med barnet sitt døgnet rundt..).

En annen sykepleier sneik seg til å kaste rødbetene i søpla og sa at dette var hemmeligheten vår. Kjempespennende ;-)

Skrevet

Kaviar og rødbeter *urk*

Kaviar (men kun den fra Mills) har vært en all-time-favourite på påleggslisa mi i over 30 år!! :-)

Rødbeter synes jeg også er veldig godt, både på leverpostei og til biff stroganoff, biff tartar mm.

Nam:-)

Skrevet

Kaviar (men kun den fra Mills) har vært en all-time-favourite på påleggslisa mi i over 30 år!! :-)

Rødbeter synes jeg også er veldig godt, både på leverpostei og til biff stroganoff, biff tartar mm.

Nam:-)

*dobbelturk*

Skrevet

Eg har svart før, men må bare ta med lungemos, lever og blodpølse på lista.

Skrevet

Usj, det er mat jeg ikke engang har smakt på. Levergryte fikk jeg servert en gang, aldri mer. Takk og pris for det!

Skrevet

Lungemos, ja, jeg har et vagt minne om at moren min serverte den slags svineri. Hva var det med mødrene den gangen, ettersom de på død og liv skulle tvinge i barna alt mulig gørr?

Tviler på at moren min selv har spist slikt siden 70-tallet....

Skrevet

Slutter meg til blodmat. Lungemos har jeg aldri smakt.

Stekt lever er greit, synes jeg. Men ikke leverpostei :-(

Akker er også :-((

Skrevet

Usj, det er mat jeg ikke engang har smakt på. Levergryte fikk jeg servert en gang, aldri mer. Takk og pris for det!

Noe anna vi fikk ofte som barn var stekt (torske?)rogn, tror det kom hermetisert på boks, det var tørre greier det, husker enda eg svelgte og svelgte for å få ned djevelskapen.

Skrevet

Noe anna vi fikk ofte som barn var stekt (torske?)rogn, tror det kom hermetisert på boks, det var tørre greier det, husker enda eg svelgte og svelgte for å få ned djevelskapen.

det synes jeg faktisk er OK, men det må være skjært i tynne skiver og skikkelig godt stekt;-)

Skrevet

Lungemos, ja, jeg har et vagt minne om at moren min serverte den slags svineri. Hva var det med mødrene den gangen, ettersom de på død og liv skulle tvinge i barna alt mulig gørr?

Tviler på at moren min selv har spist slikt siden 70-tallet....

''Hva var det med mødrene den gangen, ettersom de på død og liv skulle tvinge i barna alt mulig gørr?''

Eg vet ikkje, men det var ikkje snakk om å ikkje spise opp maten, det var tabu, men lever slapp eg, da fikk eg noe anna husker eg.

Det var nok billig mat, så det handla vel mye om nøysomhet.

''Tviler på at moren min selv har spist slikt siden 70-tallet....''

Det tror eg ikkje mor mi har gjort heller.

Skrevet

''Hva var det med mødrene den gangen, ettersom de på død og liv skulle tvinge i barna alt mulig gørr?''

Eg vet ikkje, men det var ikkje snakk om å ikkje spise opp maten, det var tabu, men lever slapp eg, da fikk eg noe anna husker eg.

Det var nok billig mat, så det handla vel mye om nøysomhet.

''Tviler på at moren min selv har spist slikt siden 70-tallet....''

Det tror eg ikkje mor mi har gjort heller.

Ja, det var nok nøysomheta, da;-) det ble etterhvert også slutt på å kjøpe halve slakt som foreldrene mine selv delte opp på kjøkkenet og frøs ned i stykker...;-)

Skrevet

Slutter meg til blodmat. Lungemos har jeg aldri smakt.

Stekt lever er greit, synes jeg. Men ikke leverpostei :-(

Akker er også :-((

Huska vi satt og pirka ut de kvite klumpene (fettet) i blodpølsa, med gaffelen...:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...