Mamma07 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 var nettopp på senteret her jeg bor. og plutselig kom den en drita full mann gående inn på senteret, og ser rett bort på meg. der sto jeg med småen. ble kjempe redd. så stiller han seg forran meg og ser på meg, jeg bare så en annnen rettning og så gikk han videre inn på blomsterforretningen. grøss! deretter gikk han rundt på håndhilste på folk b.la en gammel dame på godt over 70! jeg synes dette var utrolig ekkelt! glad samboeren var med altså. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 ja verden er farlig...... haha var ikke det at det var "farlig"men ubehagelig og hva har en full mann på et kjøpesenter å gjøre. det var poenget. han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det kan være ekkelt, men som oftes harmløst. Som oftes er det en ensom sjel som sliter med alkoholproblemer, som oppsøker slike plasser, og ser ikke selv at h*n er veldig beruset. Jeg kan få litt småpanikk, men roer meg kjapt. Det er folk med problemer, vil jeg ikke ha kontakt er det enkelt for meg og ta blikket bort, og gå en annen vei. Det jeg sliter med at jeg har vanskelig for å takle hygiene o.l, men det er så aldeles ikke de som sliter med alkoholproblem sin feil, helt og holdent en av mine fobier og "plager". Jeg vet at det er mange sjebner ute og går, og mange er ensomme. Så bare se en annen vei og gå sakte vekk. På ett senter er en omgitt av andre folk, så bare gå rolig vekk. 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 var ikke det at det var "farlig"men ubehagelig og hva har en full mann på et kjøpesenter å gjøre. det var poenget. han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg Kanskje han var på senteret for å varme seg,ikke alle som har et godt og varmt hjem å gå til. Når jeg treffes mennesker som synlig har problemer,sender jeg dem et hyggelig smil.Det kan varme mange sjeler. Og når du var på et senter med masse folk er det vel begrenset hvor stor fare du var i... 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 ja verden er farlig...... haha *knegg * 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 var ikke det at det var "farlig"men ubehagelig og hva har en full mann på et kjøpesenter å gjøre. det var poenget. han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg ''han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg'' Dette er ofte personer med problem. Ensomhet, trengte kanskje varme. Ser ikke selv at h*n har drukket for mye, og bikket over en grense. De som vi ser på senter er ofte triste sjebner som ikke ser seg selv, slik vi ser dem. Du kan rolig gå ut, gå hjem til deg selv, og ikke ha alkoholproblem. Litt takhøyde må vi ha. Drita ungdom o.l, OK, de liker jeg ikke, men slik jeg oppfattet dette var det rett og slett en med alkolproblem. Og tro meg du, det kan ramme mange det. Neste gang kan du bare rolig gå bort, sjelden at de gjør deg noe. Vær heller glad for at du ikke har problem. Det er jeg hver gang jeg ser alkolikere, for jeg har lært at det kan ramme den beste. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1196456870' post='3735398] ''han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg'' Dette er ofte personer med problem. Ensomhet, trengte kanskje varme. Ser ikke selv at h*n har drukket for mye, og bikket over en grense. De som vi ser på senter er ofte triste sjebner som ikke ser seg selv, slik vi ser dem. Du kan rolig gå ut, gå hjem til deg selv, og ikke ha alkoholproblem. Litt takhøyde må vi ha. Drita ungdom o.l, OK, de liker jeg ikke, men slik jeg oppfattet dette var det rett og slett en med alkolproblem. Og tro meg du, det kan ramme mange det. Neste gang kan du bare rolig gå bort, sjelden at de gjør deg noe. Vær heller glad for at du ikke har problem. Det er jeg hver gang jeg ser alkolikere, for jeg har lært at det kan ramme den beste. han var godt opp i 40 åra.. men ja, han har det sikkert ikke bra og søkte sikkert folk... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 han var godt opp i 40 åra.. men ja, han har det sikkert ikke bra og søkte sikkert folk... Nettopp det at han var godt oppi 40-årene sier litt om at det nok var en harmløs fyr som søkte mennesker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 var ikke det at det var "farlig"men ubehagelig og hva har en full mann på et kjøpesenter å gjøre. det var poenget. han kan holde seg hjemme skal han væreså drita eller gå på byn. mener jeg Du bor garantert ikke i Oslo f.eks. ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Huff...det må ha vært traumatiserende at en full mann så på deg, og utsatte til og med ditt barn for sin elendighet... Slik er denne verden, vet du:-) Alt er ikke like vakkert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.