Gå til innhold

Strippeklubb?


Hestehoven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hestehoven

    16

  • Lillemus

    3

  • Mamma07

    3

  • morsan

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde ikke likt det, nei. Grunnen handler ikke om sjalusi og/eller usikkerhet, men det faktum at jeg synes strippeklubber er helt lavmål. Forøvrig er jeg ikke medlem av Ottar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandissukker

For å si det slik, jeg ville ikke vært sammen med noen som hadde interesse av å gå på en strippeklubb. Jeg synes ikke det hadde vært greit, hvis det ikke da var et engangstilfelle i en eller annen litt mer spesiell anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må han gjerne gjøre, men han har aldri gjort det til nå. Jeg regner ikke med at han er noen stor tilhenger av strippeklubber, men å gjøre det en gang for moro skyld er helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, jeg ville ikke vært sammen med noen som hadde interesse av å gå på en strippeklubb. Jeg synes ikke det hadde vært greit, hvis det ikke da var et engangstilfelle i en eller annen litt mer spesiell anledning.

Dette er ikke noen spesiell anledning, men kjæresten min er på fest med kamerater og noen andre (jeg jobber hele helga, så fikk ikke vært med heller), og kameratene hans (single) prøver å dra han med på strippeklubb etter festen. Noe jeg liker veldig dårlig, selv om jeg egentlig ikke tror at han kommer til å dra. Nå ringte en av kameratene til meg for å overtale meg til å si at det er greit. *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det, nei. Grunnen handler ikke om sjalusi og/eller usikkerhet, men det faktum at jeg synes strippeklubber er helt lavmål. Forøvrig er jeg ikke medlem av Ottar ;-)

Nei det hadde ikke jeg likt....

Men det går kun på meg selv,og egen selvfølelse...

Stripping har jeg ingenting i mot,kan være fint å se på om de er flikne.Men jeg ville ikke likt om han reiste alene,ville heller vært med!!! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må han gjerne gjøre, men han har aldri gjort det til nå. Jeg regner ikke med at han er noen stor tilhenger av strippeklubber, men å gjøre det en gang for moro skyld er helt greit for meg.

Ok, ja det er vel relativt "uskyldig moro", men jeg merker at jeg virkelig ikke liker det. Men skjønner at selv om jeg ikke syns det er greit, så kan det være helt ok for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kandissukker

Dette er ikke noen spesiell anledning, men kjæresten min er på fest med kamerater og noen andre (jeg jobber hele helga, så fikk ikke vært med heller), og kameratene hans (single) prøver å dra han med på strippeklubb etter festen. Noe jeg liker veldig dårlig, selv om jeg egentlig ikke tror at han kommer til å dra. Nå ringte en av kameratene til meg for å overtale meg til å si at det er greit. *himle*

Da skal du si det slik det er. At du ikke liker det. Eller aller mest at kameraten hans ikke har noe med dette å gjøre. Det handler ikke om å få lov til vel? Dette er en sak om hva slags forhold og hvilke forventninger som ligger mellom deg og partneren din synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde ikke jeg likt....

Men det går kun på meg selv,og egen selvfølelse...

Stripping har jeg ingenting i mot,kan være fint å se på om de er flikne.Men jeg ville ikke likt om han reiste alene,ville heller vært med!!! ;0)

Hos meg går det også på meg selv og min selvfølelse. Han vet at jeg sliter med lav selvtillit, og han er egentlig veldig flink til å støtte meg og få opp selvtilliten min. Så da var det litt trist at han kanskje skal på strippeklubb i kveld.Men tror og håper at han ikke drar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du si det slik det er. At du ikke liker det. Eller aller mest at kameraten hans ikke har noe med dette å gjøre. Det handler ikke om å få lov til vel? Dette er en sak om hva slags forhold og hvilke forventninger som ligger mellom deg og partneren din synes jeg.

Jeg sa at det liker jeg ikke. Og syns at de single kameratene kan dra dit hvis de absolutt må, uten kjæresten min. Da er jo festen slutt likevel, syns han skal komme hjem til meg:/ Jeg sa til min kjære at han fikk velge selv, men at jeg ikke liker det, og han sa da at han ikke hadde lyst til å dra, og at han ikke kom til å dra, men jeg er fortsatt ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det også på meg selv og min selvfølelse. Han vet at jeg sliter med lav selvtillit, og han er egentlig veldig flink til å støtte meg og få opp selvtilliten min. Så da var det litt trist at han kanskje skal på strippeklubb i kveld.Men tror og håper at han ikke drar:)

Krysser fingrer og tær for deg!! ;0)

Men om du sier det til han hva du føler går han sikkert ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrer og tær for deg!! ;0)

Men om du sier det til han hva du føler går han sikkert ikke!!

Nei, han gjør nok ikke det når han vet hva jeg synes om det. Og heldigvis for det:) Men det er bare det at jeg ikke vil at han skal ville dra dit, om du skjønner. Hehe, jeg er vel kanskje litt håpløs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

For meg har det ingenting å si. Han får gjøre som han vil.

Når det er sagt, så hadde jeg forventet at dersom det var ett problem for meg, hadde avstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør han det?ofte?

Nei, han har aldri gjort det før, men han er på fest i kveld, og noen av hans single kamerater prøver å få han med. Jeg håper han velger å ikke dra. Hadde han gjort det regelmessig så hadde jeg nok aldri vært sammen med han, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gjør nok ikke det når han vet hva jeg synes om det. Og heldigvis for det:) Men det er bare det at jeg ikke vil at han skal ville dra dit, om du skjønner. Hehe, jeg er vel kanskje litt håpløs:)

Hehehe,skjønner akkurat hva du mener!! ;0)

Ikke lett alltid.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har aldri gjort det før, men han er på fest i kveld, og noen av hans single kamerater prøver å få han med. Jeg håper han velger å ikke dra. Hadde han gjort det regelmessig så hadde jeg nok aldri vært sammen med han, nei.

håper han ikke går. strippeklubb er noe for single. men synes ikke noe om disse klubbene uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1196455498' post='3735354]

For meg har det ingenting å si. Han får gjøre som han vil.

Når det er sagt, så hadde jeg forventet at dersom det var ett problem for meg, hadde avstått.

Jeg er enig med deg. At når det er et problem for meg så syns jeg det er litt respektløst å dra når han vet at jeg blir lei meg. Jeg håper han velger "riktig":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper han ikke går. strippeklubb er noe for single. men synes ikke noe om disse klubbene uansett..

Syns vel ikke noe særlig om disse klubbene i det hele tatt jeg heller, men jeg har aldri vært på en og vet ikke hvor "langt" disse damene går? Jeg får bare håpe at han ikke drar, jeg vil ikke nekte, han får bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...