Gå til innhold

Alt for salt pinnekjøtt, gode råd? :o(


Gjest Irk, så salt....

Anbefalte innlegg

Gjest Irk, så salt....

Vi har vært litt for sparsomme med å vanne ut pinnekjøttet, for første gang har vi fått alt for salt pinnekjøtt :o( Det er ferdig dampet, men så salt som det er nå, frister det lite å legge det i ovnen i morgen.... Noen som har erfaring fra det samme? Hvordan er det å la det ligge litt i rennende vann, før vi "griller" det i ovnen? Tar vi bort hele smaken tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint, eller dere kan legge det i en stor kjele eller i vasken fullt med vann, over natta.

Det gjør eg konsekvent, og har gjort det i minst 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Det går helt fint, eller dere kan legge det i en stor kjele eller i vasken fullt med vann, over natta.

Det gjør eg konsekvent, og har gjort det i minst 20 år.

Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt..

Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt..

Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(

Nå ler jeg godt:-)) Litt feil-postet kanskje:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt..

Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(

''Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt.. Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(''

??? Får du angst av pinnekjøtt programmer?

Mareritt om att Ingrid Espelid Hovik står over deg med miksmasteren på fullt turtall eller noe ? he.he..ja.ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstløvet

''Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt.. Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(''

??? Får du angst av pinnekjøtt programmer?

Mareritt om att Ingrid Espelid Hovik står over deg med miksmasteren på fullt turtall eller noe ? he.he..ja.ja..

Hatt en traumatisk tv-barndom du også?:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tørs ikke se på sånne programmer i det hele tatt.. Får økt angst, og blir husredd, bare jeg hører introen til X-Files:-(''

??? Får du angst av pinnekjøtt programmer?

Mareritt om att Ingrid Espelid Hovik står over deg med miksmasteren på fullt turtall eller noe ? he.he..ja.ja..

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alle kan poste feil, men jeg tok meg jo raskt inn igjen:-) Prøvde i alle fall:-)

Du klarte å lage litt moro, så det var bare hyggelig med en liten feilposting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Du klarte å lage litt moro, så det var bare hyggelig med en liten feilposting. :-)

Det er ikke måte på hvor feil det går ann å sende ting heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...