Gå til innhold

Jaaaa! Idol i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag røk den rette ut, men fyttikatta så redd jeg var for at Kim Rune skulle ryke ut altså! De siste rundene blir ulidelig spennende da, de siste 4 er jo kjempegode alle sammen!

Skrevet

Håpet Timian skulle ryke vi og, men fra nå av vet jeg ikke helt hvem jeg heier på.

Lurer på Glenn egentlig, og Kim Rune.

Skrevet

Håpet Timian skulle ryke vi og, men fra nå av vet jeg ikke helt hvem jeg heier på.

Lurer på Glenn egentlig, og Kim Rune.

Jeg heier på Kim Rune, han er så søt. :o) Og rasende flink! Men Bjørn Johan ligger også veldig godt an tror jeg.

Skrevet

ENDELIG! det var digg...

ble litt beskymra for kim rune, han fikk ikke vist seg noe særlig i dag. ser ut som åste skal komme litt for langt:(

Skrevet

ENDELIG! det var digg...

ble litt beskymra for kim rune, han fikk ikke vist seg noe særlig i dag. ser ut som åste skal komme litt for langt:(

Gleder meg til julesangene neste gang jeg! :o)

Skrevet

Gleder meg til julesangene neste gang jeg! :o)

hihi håper kim rune tar en god gammel alf prøysen:p

Skrevet

hihi håper kim rune tar en god gammel alf prøysen:p

Romjulsdrøm! :o) Det hadde vært koselig det. Håper bare ikke de velger amerikanske julesvisker, selv om det finnes noen fine der og da.

Skrevet

Romjulsdrøm! :o) Det hadde vært koselig det. Håper bare ikke de velger amerikanske julesvisker, selv om det finnes noen fine der og da.

norsk er best. :o)

Skrevet

Basert på prestasjonene ikke bare i dag men gjennom hele serien, var det helt riktig at Timian gikk ut i dag.

Men jeg slutter meg likevel ikke til et rungende "Jaaaa". jeg synes han er ganske søt og sjarmerende, og veldig flink i sitt register. Men han er ikke all-round "nok" til å klare Idol-konseptet.

Jeg klarer heller ikke å slutte meg til hylekoret om/rundt Kim Rune. Ja, han ER flink til å synge, men han er så teatralsk og tilgjort og jeg får litt fnatt av han. "Søt" er ihvertfall ikke et ord jeg vil anvende på han.

Skrevet

På tide at han gikk ja.

Mitt tips er at Åste ryker neste uke, så Glenn, og finalen blir mellom Bjørn Johan og Kim Rune, med BJ som vinner.

Gjest heia Glenn
Skrevet

På tide at han gikk ja.

Mitt tips er at Åste ryker neste uke, så Glenn, og finalen blir mellom Bjørn Johan og Kim Rune, med BJ som vinner.

Jeg mener Glenn bør vinne. Kim Rune bør ut neste gang.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at Timian gikk ut. Det smilet der apellerer ikke til meg, ikke sangestemmen heller da. Alle som er igjen er veldig gode, men vet egentlig ikke hvem jeg holder med. De er så ulike. Glenn er jo ikke så verst å se på da :o) Fint å ha noe bra å se på!

Det minner meg på at jeg så Morten Harket hos Thomas og Harlad. Da jeg var fjortis var ikke han det helt store sånn utseendemessig, men nå som han er nesten 50 år er han jo skikkelig sexy.

Skrevet

Basert på prestasjonene ikke bare i dag men gjennom hele serien, var det helt riktig at Timian gikk ut i dag.

Men jeg slutter meg likevel ikke til et rungende "Jaaaa". jeg synes han er ganske søt og sjarmerende, og veldig flink i sitt register. Men han er ikke all-round "nok" til å klare Idol-konseptet.

Jeg klarer heller ikke å slutte meg til hylekoret om/rundt Kim Rune. Ja, han ER flink til å synge, men han er så teatralsk og tilgjort og jeg får litt fnatt av han. "Søt" er ihvertfall ikke et ord jeg vil anvende på han.

Kim Rune er omtrent like elegant som Kurt Nilsen, men synge kan de begge :)

Skrevet

Kim Rune er omtrent like elegant som Kurt Nilsen, men synge kan de begge :)

Jeg holder nå en knapp på Kurt, lell, av de to;-)

Kim Rune er penere enn Kurt, men han er litt sånn "Kurt meets Jan Werner."

Skrevet

Ja, enig der, og har faktisk tenkt på Jan Werner når han synger. Kurt Nilsen stiller i en klasse for seg da. Han er beviset på at en sangstjerne ikke nødvendigvis trenger annet enn talent.

Skrevet

Ja, enig der, og har faktisk tenkt på Jan Werner når han synger. Kurt Nilsen stiller i en klasse for seg da. Han er beviset på at en sangstjerne ikke nødvendigvis trenger annet enn talent.

Ja, absolutt. Herlig det at han (Kurt altså) vant både nasjonalt og internasjonalt, etter nærmest å ha blitt ble avskrevet pga utseende og fæl camo-jakke på aufition...;-)

Han er jo i en særklasse. Men bortsett fra han + et par hederlige unntak, var det mye dårligere kvalitet på finalerundene de første gangene på Idol enn i år. I år er det med veldig mange dyktige.

Men det er mange dyktige som jeg likevel ikke hadde giddet å kjøpe plata til. Idol er et topp underholdningsprogram, men ikke nødvendigvis den beste måten å få fram popstjerner på.

Gjest this is a signature
Skrevet

Bra at Timian røyk. Fatter ikke hvordan han kunne ha vært med så lenge..

Jeg synes Kim Rune fortjener å vinne Idol. Det er bare han som har levert solid hver eneste gang. Skjønner ikke hvordan han kunne være blant de tre med færrest stemmer..

Åste og Kim Rune fortjener å komme til finalen. Glenn på 3.

Skrevet

Amen... ;)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at Timian gikk ut. Det smilet der apellerer ikke til meg, ikke sangestemmen heller da. Alle som er igjen er veldig gode, men vet egentlig ikke hvem jeg holder med. De er så ulike. Glenn er jo ikke så verst å se på da :o) Fint å ha noe bra å se på!

Det minner meg på at jeg så Morten Harket hos Thomas og Harlad. Da jeg var fjortis var ikke han det helt store sånn utseendemessig, men nå som han er nesten 50 år er han jo skikkelig sexy.

Morten Harket holder seg bra ja..Han er så komisk synes jeg..Sier mye pussig. Tror han liker å gjøre seg spesiell.

Tenker alltid på Valen når jeg ser han, for imitasjonen er så utrolig bra..:) Den stemmer på en prikk liksom..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...