Gå til innhold

Jaaaa! Idol i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på prestasjonene ikke bare i dag men gjennom hele serien, var det helt riktig at Timian gikk ut i dag.

Men jeg slutter meg likevel ikke til et rungende "Jaaaa". jeg synes han er ganske søt og sjarmerende, og veldig flink i sitt register. Men han er ikke all-round "nok" til å klare Idol-konseptet.

Jeg klarer heller ikke å slutte meg til hylekoret om/rundt Kim Rune. Ja, han ER flink til å synge, men han er så teatralsk og tilgjort og jeg får litt fnatt av han. "Søt" er ihvertfall ikke et ord jeg vil anvende på han.

Endelig en jeg er fullstendig enig med gitt...! Får fullstendig krupp av han "Kurt-Werner"... Fin stemme javel, men uspiselig...

Heia Glenn...! :)

Skrevet

Ja, enig der, og har faktisk tenkt på Jan Werner når han synger. Kurt Nilsen stiller i en klasse for seg da. Han er beviset på at en sangstjerne ikke nødvendigvis trenger annet enn talent.

Så du mener at Jan Werner ikke hadde noe annet enn en vakker/flott stemme? Jeg begriper ikke den slags utsagn. Tror aldri jeg har sett en artist med en større utstråling enn Jan Werner. Ikke ut i fra skjønnhet i ordets vanlige forstand, men ut i fra hans utstråling som person. Og hans make får vi aldri tilbake, dessverre :-(

Men Kim-Rune har en liten antydning til likhet med Jan Werner, og mitt hjerte gleder seg :-)

Gjest this is a signature
Skrevet

På tide at han gikk ja.

Mitt tips er at Åste ryker neste uke, så Glenn, og finalen blir mellom Bjørn Johan og Kim Rune, med BJ som vinner.

Bjørn Johan ryker neste gang. Synes og håper jeg.

Skrevet

Endelig en jeg er fullstendig enig med gitt...! Får fullstendig krupp av han "Kurt-Werner"... Fin stemme javel, men uspiselig...

Heia Glenn...! :)

:-)

Jeg klarer faktisk ikke helt å bestemme meg for hvem jeg heier på. Lenge var det Åste, som har en fantastisk stemme, og spesielt sangen fra Bagdad Café var utrolig. Men det kan bli litt voldsomt til tider, og i dag synes jeg ikke hun var helt på høyde med seg selv.

Glenn er en jeg har likt fra første stund, men på minussida hos han er at han til tider kan være som den beste på karaokebaren, men kommer man til å kjøpe plata hans???

Bjørn Johan er bra innimellom, men kan bli litt anonym. Kanskje han lider under å bare være omgitt av sangdivaer med ekstremt kraftige stemmer? Skal uansett ha pluss for at han synger så 'kult' - ikke noe vokalonani der i gården.;-)

Skrevet

Så du mener at Jan Werner ikke hadde noe annet enn en vakker/flott stemme? Jeg begriper ikke den slags utsagn. Tror aldri jeg har sett en artist med en større utstråling enn Jan Werner. Ikke ut i fra skjønnhet i ordets vanlige forstand, men ut i fra hans utstråling som person. Og hans make får vi aldri tilbake, dessverre :-(

Men Kim-Rune har en liten antydning til likhet med Jan Werner, og mitt hjerte gleder seg :-)

Du har så fint nick:) Le miserables?

Skrevet

Du har så fint nick:) Le miserables?

Ssss. Les Miserables. Og hvis du sier nei blir jeg veldig skuffa.

;)

Skrevet

Basert på prestasjonene ikke bare i dag men gjennom hele serien, var det helt riktig at Timian gikk ut i dag.

Men jeg slutter meg likevel ikke til et rungende "Jaaaa". jeg synes han er ganske søt og sjarmerende, og veldig flink i sitt register. Men han er ikke all-round "nok" til å klare Idol-konseptet.

Jeg klarer heller ikke å slutte meg til hylekoret om/rundt Kim Rune. Ja, han ER flink til å synge, men han er så teatralsk og tilgjort og jeg får litt fnatt av han. "Søt" er ihvertfall ikke et ord jeg vil anvende på han.

Og jeg får litt fnatt av Timian, han har jo bare ett eneste ansiktsuttrykk jo og det er det tåpelige fliret. Jada, jeg prøver å si til meg selv at han er bare unggutten, men Kim Rune er da ikke mer enn året eldre!

Men Timian er sikkert en trivelig og kjempealright fyr altså! :o)

Skrevet

Det at Jan Werner ikke hadde utstråling skreiv jeg ikke, så hvor du har det fra vet ikke jeg. Jeg skreiv at Kurt Nilsen er beviset på at en ikke alltid trenger å ha annet enn talent for å gjøre det bra. Jeg mener ikke at Kurt Nilsen mangler utstråling da, men han har ikke det utseendet som mange popstjerner har. F eks i England skal det mye til å slå gjennom om en ikke har et bra utseende. Spice girls og endel av boysbandene ble satt sammen mye pga utseendet.

Gjest girasol
Skrevet

På tide at han gikk ja.

Mitt tips er at Åste ryker neste uke, så Glenn, og finalen blir mellom Bjørn Johan og Kim Rune, med BJ som vinner.

Som om jeg skulle sagt det sjøl! :)

Skrevet

Det at Jan Werner ikke hadde utstråling skreiv jeg ikke, så hvor du har det fra vet ikke jeg. Jeg skreiv at Kurt Nilsen er beviset på at en ikke alltid trenger å ha annet enn talent for å gjøre det bra. Jeg mener ikke at Kurt Nilsen mangler utstråling da, men han har ikke det utseendet som mange popstjerner har. F eks i England skal det mye til å slå gjennom om en ikke har et bra utseende. Spice girls og endel av boysbandene ble satt sammen mye pga utseendet.

OK :-) Jeg beklager at jeg misforsto hvem du siktet til. Ser jo nå at det går ganske tydelig fram av det du har skrevet :-)

Det kan nok bare skyldes at jeg er litt overfølsom for kritikk mot Jan Werner. Det var så alt for mye av det mens han levde :-(

Skrevet

OK :-) Jeg beklager at jeg misforsto hvem du siktet til. Ser jo nå at det går ganske tydelig fram av det du har skrevet :-)

Det kan nok bare skyldes at jeg er litt overfølsom for kritikk mot Jan Werner. Det var så alt for mye av det mens han levde :-(

Det går helt fint :) Det er lett å misforstå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...