Gå til innhold

Pass deg for hvor du parkerer!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ville vært for galt om denne personen skulle bli straffet for det, syns han viste stor tålmodighet hun ikke kan forvente fra alle.

Om han ble straffet hadde noe vært helt feil - det var jo gamla som var helt på bærtur! Det var tydeligvis mannen hennes som kjørte så kanskje hun var en smule senil? Det kan forklare oppførselen vil jeg tro. Er hun klar go ved sine fulle fem så er hun ikke helt god for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden... Det er noe av det mest sjokkerende jeg har lest på lenge, hvorfor i all verden ble 29-åringen tiltalt? Artikkelen sier jo ingenting om 82-åringen - det er hun som begynte å slå, så hun kan jo bli tiltalt for legemsfornærmelse!

Dette er slett arbeid av påtalemyndigheten og veldig dårlig dømmekraft, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...