Gjest this is a signature Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/video/article1305213.ece Greit at det er et temmelig merkelig svar, men hva ville du ha svart? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 *Fnis* Nei, jeg vet ikke hva jeg hadde kommet til å svare. ) Når jeg sitter her i ro og fred så er det lett å si at jeg ville sagt noe om mangelfull undervisning i skolen, mangel på skoler og slike ting, men under skarpe spoter, med millioner av øyne hvilende på meg og nervene på høykant kunne jeg sikkert funnet på å lire av meg hva som helst. ) 0 Siter
tonie Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 *Fnis* Nei, jeg vet ikke hva jeg hadde kommet til å svare. ) Når jeg sitter her i ro og fred så er det lett å si at jeg ville sagt noe om mangelfull undervisning i skolen, mangel på skoler og slike ting, men under skarpe spoter, med millioner av øyne hvilende på meg og nervene på høykant kunne jeg sikkert funnet på å lire av meg hva som helst. ) Hehe, samme her. Jeg tror muligens jeg kunne svart korrekt hvis de spurte hva jeg het, men ellers hadde det ikke gått så veldig bra. Jeg trives mildt sagt dårlig i rampelyset:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 ''- Undersøkelser viser at en femtedel av amerikanerne ikke kan lokalisere USA på et verdenskart. Hvorfor er det sånn, tror du?'' Eg tror eg ville svart noe sånn som at: Det amerikanske skoleverket ikkje har klart å overbevise amerikanske barn om behovet for å inneha denslags kunnskaper, dessuten så må det pedagogiske opplegget i forbindelse med denslags undervisning (geografi) være fullstendig inneffektivt! 0 Siter
Gjest Qwest Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, samme her. Jeg tror muligens jeg kunne svart korrekt hvis de spurte hva jeg het, men ellers hadde det ikke gått så veldig bra. Jeg trives mildt sagt dårlig i rampelyset:) Da ville du nok ikke stilt i Miss Teen USA, og satt deg selv i den situasjonen. Forøvrig enig i at det er lett å sitte i fred og ro hjemme og komme på noe klokt å si. Alle har vel opplevd å sagt noe dumt under press, bare at det presset mest sannsynlig bare er peanuts i forhold til disse forholdene. 0 Siter
Gjest gogogogogo Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Ville svart at enda flere har problemer med å lokalisere Finnmark på verdenskartet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.