Gå til innhold

Manglende lyst


Gjest Undrende20

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende20

Hei, jeg er gift og har en datter på litt over ett år. Problemet er at min mann overhode ikke er interessert i sex. Etter at vi fikk barn har vi hatt sex en eneste gang, og det etter mye mas fra meg. Før vi fikk barnet hadde vi også problemer, men ikke like store som etter at jeg ble gravid og fikk barnet. (Barnet vårt er veldig flink til å sove og sover 12 timer hver natt og flere timer om dagen, så det er ikke noen grunn til at det skal hindre oss.) Når jeg forsøker å snakke med han om det er det som å møte en vegg og han har alltid samme svar. Han tenker bare ikke på sex rett og slett. Jeg har heller ikke veldig lyst, men har alltid tatt initiativ slik at vi skal ha et sexliv fordi jeg synes det er unormalt med noe annet. Ønsker ikke leve i et forhold som er mer et vennskap enn et kjæreste forhold. De gangene jeg tar det opp ender det med spydigheter og krangling, og det blir det ihvertfall ikke noe sex av. De gangene vi faktisk har sex er vi begge enige om at det var bra og at vi ikke skjønner hvorfor vi ikke gjør det oftere. Nå har vi kommet til et stadie hvor sex et helt tabu. Vi snakker ikke om det, jeg har stukket hodet i jorda og lar tingene skure og om en sex scene kommer på tv blir det helt pinlig og vi bytter kanal! Jeg orker ikke mase mer eller ta initiativ og bli avvist, etter år med dette. Jeg kan faktisk ikke huske at han har tatt initiativ til sex etter det første året vårt sammen. Nå begynner jeg å vurdere hele forholdet på grunn av dette. Jeg vil ikke la ting bare skure og gå lenger men gruer meg til å ta det med han. Vi har også en del andre problemer, men jeg merker at når vi har sex så fungerer alt det andre mye bedre også og vi er mer forelsket og aksepterer mer fra den andre. Så for meg kan jeg leve med de andre problemene våre dersom vi hadde hatt et fint sexliv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fremfor å løse dette. Vi har aldri kunnet snakke åpent om sex, lyst og hva vi liker osv. har alltid vært pinlig liksom, og vet ikke hvordan vi skal kunne snakke om det nå. Jeg har tidligere ikke hatt noen problemer med dette i andre forhold, men nå begynner jeg å føle skam ved min seksualitet og føler meg selvsagt lite attraktiv. Har du noen råd til meg hvordan jeg kan gå frem for å få en løsning på dette? Det er jo ikke en situasjon man kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...