Gå til innhold

Smerter under samleie


Gjest Mvh Par 22

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh Par 22

Hei, jeg er en mann på 22 som har vært sammens med kjeresten i to år. I de siste månedene har hun fått rifter mellom skjede og endetarms åpningen,under samleie, disse riftene gror etter få dager. De er så smertefulle at vi må stoppe samleiet. Vi har prøvd å olje, vann baserte middler for å fukte ommrådet, men det hjeleper lite. Hun hadde ett utbrudd av HSV-1 for en måned siden, kan dette ha svekket skjedeåpningen nok til å skape rifter i en måned før og etter selve utbruddet? Hun har alltids blidt plaget av smerter inni magen under samleiet, det er vel fordi jeg treffer livmorstappen, men er det noe jeg kan gjøre for å ungå dette? Jeg er vel litt stor for henne ,men jeg antok att skjeden var så fleksibel at den kunne tilpasse seg både i lengde og bredde? Vi har vært til lege\gynekolog om alle problemene, men vi får beskjed om at det ikke er noe og bekymre seg om, vi ønsker i det minste å få sexlivet tilbake til hyppigheten den var på for 3-4 måneder siden, men detter er jo da ikke mulig før disse riftene går bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...