Mamma07 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 etter mye mas på sambo at jeg ville vi skulle bli fadder ( har prøvd noen år nå) så slo det gjennom i kvled. kunne selvsagt vært fadder "aleine" men ville bage skulle ha lyst. så nå gleder vi oss til å få papirene i posten og se hvem som er vårt barn gleder oss... er du fadder? søsteren min har vært i mange år, får bilder og brev av dem og så sender hun bilder,brev og gaver til de.. de blir kjempe glade hver gang. er kjekt med folk som setter så stor pris på så lite. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Storebror la press på meg også i kveld, så vi fant ut at vi skulle bli Plan.faddere i dag vi også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Ja, vi er faddere til ei døv jente fra Kenya. Ble faddere via www.deafaid.org 0 Siter
Lisabeth Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Vi er fadder til en gutt gjennom SOS barnebyer. Vi har ikke vært flinke til å sende brev etc, men han får ihverfall "pæng på bok" til jul og bursdag. Det kommer forhåpentlig godt med når han en gang blir en voksen mann og skal klare seg selv. Hvis han blir voksen? Han bor i et område hvor gjennomsnittsalderen er svært lav og antall hiv-smittede er svært høyt. Det er noe å tenke på det, i denne søte førjulshandeltid .... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Mine fadderbarn er store nå, og klarer seg selv! Det er _ så_ absolutt verd det! Alle mine tre barn har en "adoptiv" bror eller søster...... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Ja det vil jeg oppfordre alle til jeg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.