Gjest min tanke Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Denne teksten fikk jeg på Facebook. Kort oppsummert. Muslimer tror ikke på Holocaust, og forlanger dermed at det skal tas ut av pensum i det britiske skoleverket. Og det blir gjort!! Jeg vet ikke om det er tilfelle, men om det er det tilfelle, så er det veldig skremmende å tenke på hvor ettergivende vi fra vesten er. Når skal vi begynne å reagere. Hvorfor i helv.. skal vi fortsette å være så tolerante? Vi blir diskriminisert og det er visstnok akseptabelt. Og det andre jeg reagerer veldig sterkt på er hvordan vi "aksepterer" at den britiske læreren har blitt fengslet fordi hun lot elevene sine oppkalle teddybjørnen deres for Mohammed. Hadde dette vært i den andre retningen hadde vel ambasader brent og terror trussler kommet i fleng. Jeg spør, når skal vi vesten se at vi er for snille og aksepterende til terror???? *It is a matter of history that when Supreme Commander of the Allied Forces, General Dwight Eisenhower, found the victims of the death camps, he ordered all possible photographs to be taken, and for the German people from surrounding villages to be ushered through the camps and even made to bury the dead. He did this because he said in words to this effect: 'Get it all on record now - get the films - get the witnesses - because somewhere down the track of history some bastard will get up and say that this never happened.' In Memorial This week, the UK removed The Holocaust from its school curriculum because it 'offended' the Muslim population which claims it never occurred. This is a frightening portent of the fear that is gripping the world and how easily each country is giving into it. It is now more than 60 years after the Second World War in Europe ended. This email is being sent as a memorial chain, in memory of the 6 million Jews, 20 million Russians, 10 million Christians and 1,900 Catholic priests who were murdered, massacred, raped, burned, starved and humiliated while the German and Russia peoples looking the other way. Now, more than ever, with Iran, among others, claiming the Holocaust to be a `myth`, it is imperative to make sure the world NEVER forgets. This email is intended to reach 40 million people worldwide. Be a link in the memorial chain and help distribute this around the world.* 'All that is necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing'. Edmund Burke 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ''Jeg spør, når skal vi vesten se at vi er for snille og aksepterende til terror????'' Kan det vaere at hvis vi slaar tilbake med samme mynt, at helvete ville blitt loest for lenge siden? Jeg mener krig, verdenskrig! Med fare for aa ta alle under en kam her, saa er det galskap, vanvidd, den holdningen som de i midtoesten har. Jeg har lyst til aa gaa lengre her, om hva som er min oppfatning av dem, men skal la det vaere tror jeg. Delvis fordi jeg har for lite kunnskap... Men jeg har tenkt som deg mange ganger.... Jeg tror likevel at den 3 verdenskrig vil komme snart da. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hvorfor skal vi bruke samme metoder til å kjempe med som det vi prøver å bekjempe? Da har vi jo tapt allerede før vi begynner. 0 Siter
adelie Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ''This week, the UK removed The Holocaust from its school curriculum because it 'offended' the Muslim population which claims it never occurred. '' -høres helt usannsynlig ut. Hvis du er oppatt av dette nå, kan du ikke søke litt rundt i media/UK og finne ut mer. Det ville jo være godt å få det bekreftet. Jeg mener brittene er altfor konservative til at det er sannsynlig at dette stemmer. 0 Siter
yeehaw Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Det er heldigvis ikke sant at the UK har gjort dette; "The source of the rumour may be a report that some history teachers were uncomfortable with sensitive subjects. In fact the government has reaffirmed that in England, teaching children about the Holocaust is compulsory, and it is not banned elsewhere in the UK. " http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/6563429.stm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.