Gå til innhold

Mauring/prikking i armene


Linnea78

Anbefalte innlegg

Og det setter i gang om natta. Er nå 29+2. Har foreløpig ikke vatn i kroppen, er heller ikke opphovna. Så jeg lurer på hvorfor det maurer så. Eller hva jeg kan gjøre for å få det til å holde opp. Hvis jeg knytter nevene sammen og gjentar det så forsvinner det mer eller mindre, så det dreier seg nok om blodomløp. Men hva gjør jeg for å bedre det om natta? Det er jo så slitsomt å våkne av det flere ganger i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, nå skulle jeg egentlig ikke svare, for det står absolutt dønn stille i hodet mitt, men det er noe med dette og svangerskap..

For et fantastisk svar, hva? Jeg kommer bare ikke på hva dte heter nå, og får ikke søkt opp noe info for deg!!

Kommer til å våkne i natt med ordet på tunga ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå skulle jeg egentlig ikke svare, for det står absolutt dønn stille i hodet mitt, men det er noe med dette og svangerskap..

For et fantastisk svar, hva? Jeg kommer bare ikke på hva dte heter nå, og får ikke søkt opp noe info for deg!!

Kommer til å våkne i natt med ordet på tunga ;-)

''Kommer til å våkne i natt med ordet på tunga ;-)''

Så er det bare å finne frem datamaskinen i natt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kommer til å våkne i natt med ordet på tunga ;-)''

Så er det bare å finne frem datamaskinen i natt... :-)

Jepp, da er det rett inn hit og melde fra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpal tunnel syndrom var det jeg tenkte på.... ;-) Men finner ingen god link ved søk. Og det gjelder visst mest hender og fingre. Når jeg tenker over det har jeg alltid hatt dette selv, særlig lillefingrene mine er helt bortdovnet når jeg våkner om natta. Da hjelper det å legge hånda under puta der det er kjølig, eller mot murveggen ved senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpal tunnel syndrom var det jeg tenkte på.... ;-) Men finner ingen god link ved søk. Og det gjelder visst mest hender og fingre. Når jeg tenker over det har jeg alltid hatt dette selv, særlig lillefingrene mine er helt bortdovnet når jeg våkner om natta. Da hjelper det å legge hånda under puta der det er kjølig, eller mot murveggen ved senga.

Ut fra jordmor hadde jeg slik carpal tunnel-syndrom forrige svangerskap. Det kommer som regel som følge av vann i kroppen, hvis jeg forsto rett. Mulig jeg har litt vann i kroppen da, men jeg har egentlig funnet ut at det nok dreier seg mye om at jeg ligger oppo armene mine om natta. Våkner om morgenen med ene armen vridd under magen og den andre under puta, så der er det godt og varmt. Det går foresten fort over når jeg bare åpner og lukker fingrene noen ganger, men slitsomt er det lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...