Gå til innhold

Anonymitet NHD!!!


Gjest ønsker anonymitet

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker anonymitet

Jeg trodde virkelig at vi var anonyme her. Syns det er betenkelig at vi ikke er det.

Hva kan vi gjøre for å oppnå full anonymitet. Ser du mail adressen vår også ?

Hjelper det å opprette ny mail adresse med nytt passord. Jeg føler meg uvel med denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merianus

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

Ja man skal være passe naiv for å godta det svaret! Men til deg som spør - NHD hevder jo at han er tankeleser - tror du ham ikke? - Jo, det var det med tillit, da Dahl - den du hevder er grei her inne, for som du sa: "de som ikke føler tillit til deg, de forsvinner fra forumet" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BipolarII...jeg visst

Ja man skal være passe naiv for å godta det svaret! Men til deg som spør - NHD hevder jo at han er tankeleser - tror du ham ikke? - Jo, det var det med tillit, da Dahl - den du hevder er grei her inne, for som du sa: "de som ikke føler tillit til deg, de forsvinner fra forumet" .

Det med tankeleser var bare en spøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ønsker anonymitet

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

Da er teksten som kommer opp når vi logger oss inn misvisende. Der står det at du deltar som vanlig forumbruker. Av den grunn har jeg trodd at du så det samme som meg. Og hvorfor er ikke ordningen slik. Det sikrer brukerene best for å ivareta optimal anonymitet.

Skal vi kunne ha tillitt så kan ikke informasjonen være så feilaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dummies

Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.

''Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.''

Ser du automatisk "at Ola og Kari sannsynligvis er samme person", eller må du foreta deg noe aktivit for å se dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Hvis du oppretter nicket "Ola", er du helt anonym for meg. Jeg vet kun at du bruker dette nicket. Hvis du i et senere innlegg bruker nicket "Kari", kan jeg se at Ola og Kari sannsynligvis er samme person, men du er like anonym for meg.''

Ser du automatisk "at Ola og Kari sannsynligvis er samme person", eller må du foreta deg noe aktivit for å se dette?

Jeg må foreta meg noe aktivt for å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...