Gå til innhold

Victoria steam dusj - hjelp!


Gjest Gat Victoria

Anbefalte innlegg

Gjest Gat Victoria

Vi holder på å montere denne dusjen. (Merke Gat)

Er det noen som har gjort dette her?

Vi sliter med noen myke lister som skal festes på glassdørene. De er nesten umulig å få festet - og faller av hele tiden.

Råd mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke annet en å ønske deg lykke til :-) Vet det var ett hevete med de gummilistene når dusjen her også ble montert... Råd har jeg desverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gat Victoria

Kan ikke annet en å ønske deg lykke til :-) Vet det var ett hevete med de gummilistene når dusjen her også ble montert... Råd har jeg desverre ikke...

Tusen takk, piamia :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gat Victoria

Monterte en steam-dusj for en uke siden. Dørene måtte være på plass _før_ listene ble satt på/trykket på plass :-)

Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel?

Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå.

Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel?

Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå.

Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg :o)

Er det pakningen du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gat Victoria

Er det pakningen du snakker om?

Ja, men nå har vi fått det til. Fy f for noe knot - og en håpløs bruksanvisning!

Til alle som noen gang skal montere en dusj av denne typen : Listene skal monteres ETTERPÅ...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tetningslistene rundt vinduene, vel?

Nå trykker vi de inn i der de skal være. Håper det går greit å få glassene på plass etterpå.

Nå er det nummeret før jeg blir lagt inn, kjenner jeg :o)

Ser du/dere har fått det til, gratulerer! :-) Dusjen jeg var med å montere var ikke av samme merket, så det var ikke så mye hjelp i meg.

Men, puuuh for et arbeid, bruksanvisningen var det ikke mye hjelp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...