Gå til innhold

Angrer!!


Gjest Wilhelmina

Anbefalte innlegg

Gjest Wilhelmina

I går kveld ble det altfor mye og drikke, og jeg ente opp med å bli med en fremmed mann hjem!:( Dette er ikke "meg" i det hele tatt, og nå angrer jeg noe helt forferdelig!! Jeg føler meg så skitten og blir kvalm av å tenke på hva jeg gjorde med denne ekle mannen!! Det er helt forferdelig! Og jeg har ingen forpliktelser heller, så burde vel egentlig "nyte livet-". Jeg vet at onenightstands er det mange som har hatt, me hvordan klarer de å snakke om det som om det var normalt, og til og med ha det flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angelica23

Han kan da ikke ha vært SÅ ekkel siden du ble med ham hjem (?)

ONS er ikke for alle.. det er jo derfor du sier det ikke er deg i det hele tatt, sant :-)

Forget it... Det er alltid værst dagen etter, så svinner det hen litt etter litt. Du er sikkert klar (mentalt) til fest og morro igjen neste helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmina

Han kan da ikke ha vært SÅ ekkel siden du ble med ham hjem (?)

ONS er ikke for alle.. det er jo derfor du sier det ikke er deg i det hele tatt, sant :-)

Forget it... Det er alltid værst dagen etter, så svinner det hen litt etter litt. Du er sikkert klar (mentalt) til fest og morro igjen neste helg :-)

Ekkel var han, eneste grunnen til at jeg ble med han hjem var at jeg var utrolig full og bare trengte en mann. Syntes ikke han var så ekkel i går nei, men i dag tidlig - ja!!

Håper det går over som du sier... Dette har gitt meg en ordentlig vekker, neste gang skal jeg ikke drikke så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :(

Man blir ikke med ekle menn hjem, nei - men det vet du sikkert nå ;o)

Jeg har hatt mine ONS jeg også, men aldri med ekle typer. Forsåvidt er ikke fremmede ligg noe jeg skryter av, men jeg gidder ikke å bruke tida mi på å angre det, heller. For min del skjedde det for 12-13 år siden. Se på det som livserfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel var han, eneste grunnen til at jeg ble med han hjem var at jeg var utrolig full og bare trengte en mann. Syntes ikke han var så ekkel i går nei, men i dag tidlig - ja!!

Håper det går over som du sier... Dette har gitt meg en ordentlig vekker, neste gang skal jeg ikke drikke så mye!

*kremt* Eg syns ikkje du var så lekker du heller i morres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmina

*kremt* Eg syns ikkje du var så lekker du heller i morres!

Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer?? Greit nok av og til men du gjør det i _mange_ tråder. Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.

(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wilhelmina

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196603082' post='3736760]

Huff da :(

Man blir ikke med ekle menn hjem, nei - men det vet du sikkert nå ;o)

Jeg har hatt mine ONS jeg også, men aldri med ekle typer. Forsåvidt er ikke fremmede ligg noe jeg skryter av, men jeg gidder ikke å bruke tida mi på å angre det, heller. For min del skjedde det for 12-13 år siden. Se på det som livserfaring :)

Det er bare så vanskelig å vite om de er ekle når man ikke kan se klart...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer?? Greit nok av og til men du gjør det i _mange_ tråder. Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.

(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)

Nå lager eg middag, skal svare deg seriøst seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmina

Nå lager eg middag, skal svare deg seriøst seinere.

Det går helt fint, var ikke det at jeg absolutt ville ha svar tilbake, men jeg syntes jeg kunne si ifra:) Det er sikkert flere som har tenkt over det (?) God middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer?? Greit nok av og til men du gjør det i _mange_ tråder. Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.

(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)

''Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer??''

Eg kommer ikkje alltid med "morsomme" kommentarer, noen ganger er de "morsomme", noen ganger morsomme og andre ganger er det blodig alvor.

''Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.''

Takk for tips.

Men eg syns sjøl at min kommentar var både passende, og berretiget.

''(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)''

Ikkje akkurat det, dette har du skrevet i tråden din:

''I går kveld ble det altfor mye og drikke, og jeg ente opp med å bli med en fremmed mann hjem!:( Dette er ikke "meg" i det hele tatt, og nå angrer jeg noe helt forferdelig!!''

Alt vel så langt, det er helt normalt. :-)

''Jeg føler meg så skitten og blir kvalm av å tenke på hva jeg gjorde med denne ekle mannen!! Det er helt forferdelig!''

Og dette:

''Det er bare så vanskelig å vite om de er ekle når man ikke kan se klart...;)''

Og dette:

''Ekkel var han, eneste grunnen til at jeg ble med han hjem var at jeg var utrolig full og bare trengte en mann. Syntes ikke han var så ekkel i går nei, men i dag tidlig - ja!!''

Trenger eg kommentere dette i det hele tatt?

Forstår du bedre min kommentar no? :

*kremt* Eg syns ikkje du var så lekker du heller i morres!

– Wilhelmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmina

''Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer??''

Eg kommer ikkje alltid med "morsomme" kommentarer, noen ganger er de "morsomme", noen ganger morsomme og andre ganger er det blodig alvor.

''Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.''

Takk for tips.

Men eg syns sjøl at min kommentar var både passende, og berretiget.

''(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)''

Ikkje akkurat det, dette har du skrevet i tråden din:

''I går kveld ble det altfor mye og drikke, og jeg ente opp med å bli med en fremmed mann hjem!:( Dette er ikke "meg" i det hele tatt, og nå angrer jeg noe helt forferdelig!!''

Alt vel så langt, det er helt normalt. :-)

''Jeg føler meg så skitten og blir kvalm av å tenke på hva jeg gjorde med denne ekle mannen!! Det er helt forferdelig!''

Og dette:

''Det er bare så vanskelig å vite om de er ekle når man ikke kan se klart...;)''

Og dette:

''Ekkel var han, eneste grunnen til at jeg ble med han hjem var at jeg var utrolig full og bare trengte en mann. Syntes ikke han var så ekkel i går nei, men i dag tidlig - ja!!''

Trenger eg kommentere dette i det hele tatt?

Forstår du bedre min kommentar no? :

*kremt* Eg syns ikkje du var så lekker du heller i morres!

– Wilhelmina

Ja, jeg skjønner at du syntes du var morsom. Bare tenk litt på det, at det kanskje ikke alltid virker som du hadde tenkt. Sånn til neste gang.

Jeg skjønte ikke helt hva du ville fram til med det andre du skrev, men det var kanskje ikke poenget heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Hvorfor skal alltid du komme med "morsomme" kommentarer?? Greit nok av og til men du gjør det i _mange_ tråder. Tips: Lær deg å skille mellom emner der det er morsomt med en kommentar, og emner der det bare virker teit.

(Og nå får jeg vel en eller annen kommentar om at jeg ikke tåler en spøk, er prippen osv..)

Den var jo litt småmorsom da..Det var definitivt ikke vondt ment..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dumt at man har gjort ting man angrer på, men du kan jo ikke få det ugjort, så du må bare prøve å legge det bak deg.

Jeg skjønner at dette opptar deg mye nå som det er såpass ferskt, men prøv å gruble mindre og mindre på det.

"Se over fjellet":-)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AlBundy

Fylleangst/nerver og annen godis man får etter en skikkelig fyll er noe dritt, men det fine er at det gir seg som regel på Onsdag eller rundt den tiden, og neste helg er man like lur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint, var ikke det at jeg absolutt ville ha svar tilbake, men jeg syntes jeg kunne si ifra:) Det er sikkert flere som har tenkt over det (?) God middag!

Geir var morsom!

Du må da regne med at det du skriver kan føre til at folk blir bittelittegranne useriøse. Jeg syns bare det du sier virker dumt, men at det er ganske vanlig blant både gutter og jenter å kose seg med såkalte "ekle" personer i tide og utide for så å angre på. Det er da du skal skylde på fylla og komme deg videre.

Jeg har til gode å forstå hvorfor man skal ligge med noen man syns er ekle (helt frivillig) for så å klage over det i ettertid. Sist jeg sjekket så var Norge ett ganske fritt land hvor både kvinner og menn bestemmer over sine egne handlinger. (stort sett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmina

Geir var morsom!

Du må da regne med at det du skriver kan føre til at folk blir bittelittegranne useriøse. Jeg syns bare det du sier virker dumt, men at det er ganske vanlig blant både gutter og jenter å kose seg med såkalte "ekle" personer i tide og utide for så å angre på. Det er da du skal skylde på fylla og komme deg videre.

Jeg har til gode å forstå hvorfor man skal ligge med noen man syns er ekle (helt frivillig) for så å klage over det i ettertid. Sist jeg sjekket så var Norge ett ganske fritt land hvor både kvinner og menn bestemmer over sine egne handlinger. (stort sett)

Det var ikke bare denne kommentaren her jeg siktet til, han har også kommet med mange flere andre såkalt "morsomme" kommentarer jeg synes er unødvendige, særlig når folk faktisk prøver å få seriøse råd. (ikke meg altså, dette er ikke akkurat noe problem) Og nå hadde jeg en grunn til å kommentere det siden det var jeg som startet tråden.

Og bare så det er sagt, så kan man vel angre på noe man har gjort selv om det er et fritt land? (Jeg vil faktisk påstå at det er når man har gjort noe man har selv har bestemt at man angrer mest) Skylde på fylla gjør jeg ikke, men kommet meg over det er jeg på god vei til å gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...