Gjest Jeg trodde ikke det Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tanten til ei venninne sier hun har fortalt om dette på Skavland, men jeg har alltid trodd de var ekte. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ''Noen som vet?'' Ja, de er ekte. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har ikke sett henne på Skavlan, men ville tro hennes er ekte... hun har i hvertfall "alltid" hatt store bryster. 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ''Noen som vet?'' Ja, de er ekte. Har du vært bortpå _henne_ også??? Nei, du altså! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har du vært bortpå _henne_ også??? Nei, du altså! Tjaa...Du vet... Men fra spøk til alvor, eg har snakka litt med ho en gang og klarte fint å holde blikkontakt! 0 Siter
morsan Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tjaa...Du vet... Men fra spøk til alvor, eg har snakka litt med ho en gang og klarte fint å holde blikkontakt! ;-) Moren min har også snakket med henne en gang - for sikkert 10 år siden - og fortsatt drar hun "dengangenjegtraffmiagundersenhistorien" i selskapelige anledninger!! ;-) Det har vel neppe noe med attributtene hennes å gjøre (Mias, altså), men mest med det at min mor synes det er voldsomt stas å se kjendiser!! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ;-) Moren min har også snakket med henne en gang - for sikkert 10 år siden - og fortsatt drar hun "dengangenjegtraffmiagundersenhistorien" i selskapelige anledninger!! ;-) Det har vel neppe noe med attributtene hennes å gjøre (Mias, altså), men mest med det at min mor synes det er voldsomt stas å se kjendiser!! :-) ''"dengangenjegtraffmiagundersenhistorien"'' Den skal eg spare til eg kommer på gamlehjemmet! 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Vel. Søsteren min kjente henne/var litt med henne da de var yngre (dvs 15-20 år siden;-) Da hadde hun MYE mindre bryster og var heller ikke spesielt slank. Sånn sett er det vel egentlig ingen annen god forklaring på at brystene hennes per i dag er så store som de er. Søsteren min har alltid vært overbevist om at de må være fyllt opp. Egentlig rart at hun har sluppet fokus på dette. Folk tenker vel at hun har så gode og runde former og at brystene dermed også er naturlig "perfekt" sammen med resten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.