Gå til innhold

Så lyser juletreet.

Gjest Er så morro meg jul

Anbefalte innlegg

Gjest Er så morro meg jul

Endelig fått pyntet juletreet vårt ute i kveld. Det er skikkelig pent.

Har kjøpt slike nydelige lys som de bruker på alle kjøpsenters trær rundt omkring, det blir et vakkert skue.

Treet vårt er også nesten fem meter høyt, så det er virkelig pent og synes veldig godt for alle som kjører forbi. Det er lys tett i tett helt fra toppen av treet og helt ned.

Det er morsomt å kjøre til jobben nå om dagene, det er mye forskjellig pynting å se på. Noe av det styggeste jeg kan se er dårlig pyntet tre.

Noen henger litt lys på kryss og tvers på halve treet, eller bare på en liten "bit" av det.

Så.......pynter du tre ute, og i såfall, hvordan pynter du ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått kjøpt et såå stort nett?? Hvor da?

Vi surrer lys på en bjørk som er formklippet, altså rund. Når kvelden kommer å ser det ut som en rød kule. Jeg synes det er kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er så morro med jul

Har du fått kjøpt et såå stort nett?? Hvor da?

Vi surrer lys på en bjørk som er formklippet, altså rund. Når kvelden kommer å ser det ut som en rød kule. Jeg synes det er kjempefint :)

Det er ikke nett men slike lenker en kan skjøte på fler og fler av. Så det blir en lang lenke som surres rundt og rundt.

Vi prøvde nett et år men det var helt mislykket, vanskelig å få nettet rundt fordi det hang seg fast over alt. Treet blir for stort.

Høres artig ut ditt tre også.

Er så moro å kjøre rundt og se på pynten over alt. Selv om det ikke alltid er pyntet etter min smak så er det koselig å se alle lysene dukke opp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...