Gå til innhold

Om en uke....


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

En uke igjen til jeg skal på et toukers opphold hvor jeg skal kvitte meg med imovanen og lyrica. Lyrica gir masse verk i kroppen og den har en slags ruseffekt på meg. Jeg er avhengig av den ene imovanen jeg tar hver dag.

Men hvordan skal jeg klare meg uten den imovanen??? Vil livet mitt bli helt grusomt uten den? Synes det er fryktelig at den skal bort!!

Skal jeg velge dette, eller skal jeg la være å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fnugget

Det finnes jo sovemedisiner som det ikke er noen tilvenning- og avhengighetsfare ved...

Jeg bruker Vallergan, og synes jeg sover mye bedre av den enn Imovane, for Imovanen mistet effekten etterhvert...

Jeg _er_ klar over det og jeg bruker også vallergan i tillegg til imovane. Er ikke der problemet ligger, men at jeg er avhengig av imovane, det er et B-prep og roer angst mye bedre enn noe annet og er derfor avhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarinnen

Det vil bli tøft å venne seg av den, men du vil klare deg. Det vet jeg. Om abstinensen blir for stor,så kan du sikkert få resept på noe annet som ikke er like avhengighetsskapende.

Lykke til, vet du klarer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Det vil bli tøft å venne seg av den, men du vil klare deg. Det vet jeg. Om abstinensen blir for stor,så kan du sikkert få resept på noe annet som ikke er like avhengighetsskapende.

Lykke til, vet du klarer det :)

Tusen takk! håper det går ja... ;-)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal selvfølgelig reise - og det vet du helt sikkert selv også :-)

Har liten tro på at det er selve virkestoffet i imovane som vil gi deg abstinensplager fremover, men det vil sannsynligvis bli tøft for deg å skulle ikke bruke imovane som en form for utagering når du har det vanskelig.

Å velge å gi opp øyeblikkets løsninger, er vanskelig i mange sammenhenger.

Håper oppholdet vil bli konstruktivt for deg og ble glad for å se at du slapp å vente så lenge som du fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstløvet

Reis du, så er du hjemme igjen til julen. Vil gjerne høre hvordan det går. Er selv helt avhengig av imovane, og trenger sårt å høre hvordan det går, og kanskje hvilke alternatver som finnes.

Lykke til fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...