Gå til innhold

søvnproblemer ved seponering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har brukt Remeron i omtrent 1,5 år. Jeg har mye angst og kan i fortvilelsen nesten bli litt kaotisk (ikke psykotisk) Har PTSD og en blandet angst/depresjon.Har utfordret angsten min i åresvis uten at det har hjulpet. Frem til i høst har jeg brukt 15 mg pr dag. I sommer kuttet jeg ut og sov da omtrent ikke før jeg ble overtalt til å starte igjen. Hadde ikke søvnproblemer før jeg startet på remeron, men har sovet enormt mye etter at jeg startet. Det er barnslig, men jeg bruker medisin dels fordi psykiateren min vil det og mener at jeg blir mer "samlet". Han ønsker ikke å diskutere nedtrapping, men er ellers en trivelig fyr. Alternativt vil han at jeg skal bruke Abilify, men der går grensen for meg! Jeg startet i august med 30 mg pr dag. Jeg prøvde i går å ta 15 mg og oppdaget da til min forskrekkelse at jeg ikke klarte å sove i løpet av hele natten. Jeg fikk også veldig hjertebank, det samme som skjedde da jeg sluttet med 15 mg. Hjertebanken er så kraftig at det er ubehagelig å ligge på venstre side. Er dette normalt? Hvordan skal jeg klare å trappe ned når det blir sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...