Gå til innhold

Minner...


Gjest Angela25

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Det er en fin dag i dag, selv om minnene, savnet, og litt sorg kom braatt over meg. Naa er det snart 7 aar siden mamma dode, men jeg husker det som det var i gaar... Rart dette, som tiden flyr...De sier at tiden leger alle saar, og sier meg delvis enig i det.

Ennaa opplever jeg tider og stunder som svaert smertefull, selv om _det gaar bra_ :-) Naa er det jo snart jul, og opplever at det tvinger meg, paa en maate, aa minnes henne ennaa mer, enn dagene ellers.

Vi hadde et unikt forhold, hun var min beste venn faktisk.Hun var med meg da jeg fodte jenta mi, hun kloepte navle-strengen. Hun var der alltid og hjalp meg, gjennom kjaerlighetssorger og skuffelser. Hun satt barnevakt, koste seg veldig som nybakt bestemor:-)

Desverre, fikk de bare 1 aar sammen...Hjertet sviktet en morgen, og jeg fant henne doed...Det var et mareritt jeg strevde med aa vaakne opp fra. Men, naar jeg ser tilbake paa de aarene etter hennes doed, saa var jeg veldig sterk, spesielt da jeg folte meg saa sinnsykt svak! Jeg hadde ingen far heller, bortsett fra "Han i himmelen", som jeg tror paa. Han var min styrke da, Han og min datter!

Jeg merker ennaa at det er et tomrom i hjertet mitt, som ingen andre enn henne kan fylle opp. Jeg har dager, som i dag, hvor jeg onsker sterkt aa faa se henne igjen, klemme henne, prate litt...Naar det er saann, foler jeg meg saa lita, selv om jeg er 25.

Jeg vet hun ville vaert svaert stolt av meg, og ikke minst: sitt barnebarn!:-) Saa skjoenn som jenta mi er:-) Hun ligner faktisk litt paa bestemora si!

Aah, som jeg skulle onsket at hun hadde vaert tilstede her naa...Og, at hun kunne faatt moett den fantastiske mannen som jeg skal gifte meg med! Hun ville vaert saa stolt og saa glad for at jeg har funnet en saa flott mann!:-)

Jeg skal tenne et lys for henne i dag, fortsette aa tenke paa henne utvoer dagen. Det er vondt, men det gjoer godt etterpaa...Bare tillate meg selv aa kjenne paa savn og sorg. Det er ikke noe galt i det...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm....rørende sårt innlegg. Jeg håper du koser deg litt også med de gode minnene du nok har. Vi har ikke vondt av å sørge litt, jeg mener at altfor mange bare skyver sorgen bort. Man skal føle på tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Hm....rørende sårt innlegg. Jeg håper du koser deg litt også med de gode minnene du nok har. Vi har ikke vondt av å sørge litt, jeg mener at altfor mange bare skyver sorgen bort. Man skal føle på tankene.

Jeg er flink til aa kjenne paa ting, pga. erfaring vet jeg at det ikke nytter aa skyve det bort.

Gode minner har jeg, saa absolutt:-) Men det er en tid for alt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i det. :)

Vil bare gi deg en *klem* og si at jeg tror jeg forstår hvordan du har det. Jeg mista mammaen min da jeg var 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela25

Det er ikke noe galt i det. :)

Vil bare gi deg en *klem* og si at jeg tror jeg forstår hvordan du har det. Jeg mista mammaen min da jeg var 19.

Da vet du hvordan det er...:-(

En varm klem tilbake til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Dessverre må jeg nesten si, jeg mistet også min mor så altfor tidlig.

Klem til deg.

En varm klem tilbake til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Noen ganger er det godt å få lov og kjenne på sorg og triste følelser.

-klem-

Varm klem tilbake! Men du...Hvordan gikk det med deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm klem tilbake! Men du...Hvordan gikk det med deg i dag?

Graviditetstesten hos legen var negativ og ultralyden senere på dagen viste ingenting.

Men nå vil jeg gjerne gå videre og ikke tenke på det mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Graviditetstesten hos legen var negativ og ultralyden senere på dagen viste ingenting.

Men nå vil jeg gjerne gå videre og ikke tenke på det mer :)

Det var trist...Jeg mente ikke aa rippe opp i saar, bare saann at du vet det...Har bare tenkt paa deg disse dagene, og om hvordan det gikk hos legen i dag.

Men godt aa hore at du ser fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist...Jeg mente ikke aa rippe opp i saar, bare saann at du vet det...Har bare tenkt paa deg disse dagene, og om hvordan det gikk hos legen i dag.

Men godt aa hore at du ser fremover :-)

Jeg forstår at du ikke mente å rippe opp i noe :) Det er veldig hyggelig at så mange bryr seg om meg og hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende innlegg!!

Til jul nå er det 6år siden min far døde,så kjenner meg litt igjen...

Ønsker deg en fin kveld,og kos deg med minnene!!

Din mor er sikkert kjempe stolt av deg!! :0)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Rørende innlegg!!

Til jul nå er det 6år siden min far døde,så kjenner meg litt igjen...

Ønsker deg en fin kveld,og kos deg med minnene!!

Din mor er sikkert kjempe stolt av deg!! :0)

Klem

Takk likens! Klem tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...