pekkaline Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har delvis siden fredag hatt kvalme og svimmelhet i tillegg til noe feber. Hvis det, hvor lenge skal det stå på?? Jeg får jo ikke gjort noe fornuftig... 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 For noen svar! Ja ja... Her har vi også hatt kvalme og mageproblemer ihvertfall. Flere i barnehagen som var borte. 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Norovirus. Smitter i 48 timer etter siste symptom, så pass på. 0 Siter
Gjest Maybeelinn Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 For å svare på spørsmålet ditt, som viser jeg å være vanskelig for mange her inne tydligvis! Ja, det er veldig mye som går der ute nå! Jeg har selv nettopp vært hos legen pga.stygg hoste og legen fortalte at det var mye omgangssyke både blandt barn og voksene. Han mente det var pga været som er helt håpløst. Varmt ene dagen kaldt neste, vått osv. det er høysesong for alle rare viruser! Lykke til, håper det går fort over på deg. Kjedelig å være syk ja! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det går en type skarlagensfeber i Trøndelag veit jeg, og en type magesjau/kvalme som kan vare opptil 2 uker. Men i.o.m.at jeg ikke husker hvor i landet du bor, veit jeg jo ikke om dette kan være det samme der du bor ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hjemme hos oss er det 3 av fire personer som sliter med kvalme for tida. Har vart siden før helga. Men ingen har kastet opp eller hatt diare, kun kvalme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.