Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Gode tips mottas med takk:-) De ringer jo på mobilen hele tia.. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk valget da jeg registrerte meg hos nytt selskap, om nr mitt skulle vises i telefonakatalog ved søk der eller ikke. Jeg valgte nei. Dette er nå 3-4 år siden, og ikke EN selger har ringt meg. Så dette er absolutt beste, men krever da kanskje nytt nummer (jeg byttet ikke da men tror jeg hadde "skjult" nr hos forrige selskap også, husker ikke om jeg fikk telefoner for det). Ellers kan du reservere deg på brønnøysundregisteret (søk på google, aner ikke nettaddressa). Da har ingen "lov" å ringe deg, ringer noen deg likevel, skjell dem ut og si at du nå er resevert og at de får vær så god oppdatere listene sine. (de skal gjøre dette hver 3 måned mener jeg å ha hørt.) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk valget da jeg registrerte meg hos nytt selskap, om nr mitt skulle vises i telefonakatalog ved søk der eller ikke. Jeg valgte nei. Dette er nå 3-4 år siden, og ikke EN selger har ringt meg. Så dette er absolutt beste, men krever da kanskje nytt nummer (jeg byttet ikke da men tror jeg hadde "skjult" nr hos forrige selskap også, husker ikke om jeg fikk telefoner for det). Ellers kan du reservere deg på brønnøysundregisteret (søk på google, aner ikke nettaddressa). Da har ingen "lov" å ringe deg, ringer noen deg likevel, skjell dem ut og si at du nå er resevert og at de får vær så god oppdatere listene sine. (de skal gjøre dette hver 3 måned mener jeg å ha hørt.) Takk, det skal jeg prøve:-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk valget da jeg registrerte meg hos nytt selskap, om nr mitt skulle vises i telefonakatalog ved søk der eller ikke. Jeg valgte nei. Dette er nå 3-4 år siden, og ikke EN selger har ringt meg. Så dette er absolutt beste, men krever da kanskje nytt nummer (jeg byttet ikke da men tror jeg hadde "skjult" nr hos forrige selskap også, husker ikke om jeg fikk telefoner for det). Ellers kan du reservere deg på brønnøysundregisteret (søk på google, aner ikke nettaddressa). Da har ingen "lov" å ringe deg, ringer noen deg likevel, skjell dem ut og si at du nå er resevert og at de får vær så god oppdatere listene sine. (de skal gjøre dette hver 3 måned mener jeg å ha hørt.) Men å ikke stå i telefonkatalogen har også sine bakdeler... Noen mennesker er bortimot umulige å finne, og særlig når man har barn er det en fordel om man "eksisterer" i ulike offentlige registre. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg lagrer nr etterhvert som de ringer, og legger de i "telefonterror"-kontaktgruppa på mobilen, som tilfeldigvis har lydløs som ringetone til enhver tid Hvis det er et nr du er usikker på, kan du søke på det på google, de fleste nr fra telefonselgere er lagret på http://www.telefonterror.no 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg lagrer nr etterhvert som de ringer, og legger de i "telefonterror"-kontaktgruppa på mobilen, som tilfeldigvis har lydløs som ringetone til enhver tid Hvis det er et nr du er usikker på, kan du søke på det på google, de fleste nr fra telefonselgere er lagret på http://www.telefonterror.no Jøss, er det mulig? Erfaringen jeg og min familie har med selgere er at det omtrent alltid står "skjult nummer ringer". Men da der det noen år siden jeg ble oppringt sist, og hva resten av familien blir aner jeg ikke.. Fint at de har begynt å bruke nr i stedet da, slik at folk kan lagre dem.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Her er det reservasjon både mot reklame/salg på vanlig telefon, mobil og adressert reklame: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Husk å hake av for reservasjon mot veldedige organisasjoner også, det er jo de som er verst med å ringe syns jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.