Gå til innhold

gravid?- venter 3 barn?


444666

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har 2 barn og ønsker oss nr 3 barn håper det er vellykket?

Jeg fikk mensen den 28 okt, og ferdig med blødninga den 4 nov tror jeg. Vanligvis 7 dager. 31 dager syklus....

Jeg vet ikke om det er uteblitt menstruasjon eller hva?

På forhånd takk, mvh Solstråle:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener at mensen ikke er kommet som den pleier denne måneden?

Da får du vel ta en test, da :-)

ja, det er vanligvis å ta test mellom 10-14 dager etter uteblitt menstruasjon. Derfor vet jeg ikke om hvor mange dager uteblitt mens jeg har nå? Jeg vil ikke bortkastet tid med å kjøpe flere tester ha ha.... Tror du at jeg er gravid eller hm.. TAKK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er vanligvis å ta test mellom 10-14 dager etter uteblitt menstruasjon. Derfor vet jeg ikke om hvor mange dager uteblitt mens jeg har nå? Jeg vil ikke bortkastet tid med å kjøpe flere tester ha ha.... Tror du at jeg er gravid eller hm.. TAKK...

Det finnes mange tester som kan tas fra den dagen du venter mens. F.eks Clear Blue. Så det er bare å løpe på apoteket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er vanligvis å ta test mellom 10-14 dager etter uteblitt menstruasjon. Derfor vet jeg ikke om hvor mange dager uteblitt mens jeg har nå? Jeg vil ikke bortkastet tid med å kjøpe flere tester ha ha.... Tror du at jeg er gravid eller hm.. TAKK...

Det er ikke nødvendig å vente i 10-14 dager etter uteblitt mens. Du kan ta en test den dagen mensen forventes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i samme situasjon som deg, men jeg skulle på julebord igår den 8.des, og tenkte at jeg måtte være sikker før jeg evt. kastet meg over alkoholen. Jeg fikk positiv test :o)

Siste menstruasjons første dag, 27.10, 31 dagers syklus. Er 5+5 i dag tror jeg. Har to gutter fra før på 18 mnd og 4 år.

Ta en test da vel? Kanskje vi møtes inne her litt innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...