Gå til innhold

Hei hei :-)


Jølsen

Anbefalte innlegg

Ville bare benytte anledningen til å takke for alle de fine meldingene jeg har fått i helgen. Jeg har dessverre ikke hatt kapasitet til å besvare alle.

Ønsker dere alle en fortsatt strålende dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Nei, jeg har fått mange hyggelige e-posten fra DOL'ere i helgen, så det synes jeg jo er veldig hyggelig.

Hvorfor har du fått det? Er det fortjent?

Visste forresten ikke at e-posten er tilgjengelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du fått det? Er det fortjent?

Visste forresten ikke at e-posten er tilgjengelig..

Det er selvsagt fortjent, hvorfor stiller du deg kritisk til min påstand? Det er flere her som har e-posten min, så jeg ville bare takke for de hyggelige beskjedene der :-)

Forresten, så mye oppstyr det ar vært her de siste dagene da. Jeg har vært borte jeg nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Det er selvsagt fortjent, hvorfor stiller du deg kritisk til min påstand? Det er flere her som har e-posten min, så jeg ville bare takke for de hyggelige beskjedene der :-)

Forresten, så mye oppstyr det ar vært her de siste dagene da. Jeg har vært borte jeg nemlig.

Hvordan kan man være sikker på at du har vært borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man være sikker på at du har vært borte?

Det er da ikke mitt problem. Jeg kom hjem i dag tidlig jeg, susete i hodet og fem kilo tyngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannelig ikke lett å bli klok på. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om du leker sprø eller _er_ sprø.....?

Ikke skjønner jeg heller hva du får ut av dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannelig ikke lett å bli klok på. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om du leker sprø eller _er_ sprø.....?

Ikke skjønner jeg heller hva du får ut av dette her?

Jeg skjønner ikke hva du mener nå. Jeg ville jo bare takke for de hyggelige e-postene jeg har mottatt i dagene mens jeg har vært borte. Synes det er hyggelig, og jeg setter pris på det. De vet hvem det gjelder de som har sendt, så jeg skjønner ikke hvorfor du er så grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva du mener nå. Jeg ville jo bare takke for de hyggelige e-postene jeg har mottatt i dagene mens jeg har vært borte. Synes det er hyggelig, og jeg setter pris på det. De vet hvem det gjelder de som har sendt, så jeg skjønner ikke hvorfor du er så grinete.

Jeg håper du ikke er så dum som du gir inntrykk av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hallo vennen, godt at du holder koken.

Det er enkete ting som aldri forandrer seg på dol, ser jeg.

Selv om nicket er nytt, så er innhold og stil veldig kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen, godt at du holder koken.

Det er enkete ting som aldri forandrer seg på dol, ser jeg.

Selv om nicket er nytt, så er innhold og stil veldig kjent.

Jaha? Jeg ville bare takke for hyggelige e-poster jeg. Har ikke vært på DOL på et par dager, og ser hvilket oppstyr det har vært her. Herre min hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høstløvet

Jaha? Jeg ville bare takke for hyggelige e-poster jeg. Har ikke vært på DOL på et par dager, og ser hvilket oppstyr det har vært her. Herre min hatt.

Vært på Harry-tur, for å fylle opp likør-lageret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...