Gå til innhold

Treeg PC som må restartes


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Når PCen min har stått på en stund uten at jeg knatrer på den, blir den vanvittig treg. Blir da nødt til å restarte, men det er ikke alltid Start-knappen vil reagere heller, så jeg får opp Start på nytt/slå av-knappene. Må derfor som regel slå av manuelt ved å holde inne på/av-knappen i 5 sek.

Er dette uheldig for maskina?

Hva er det som skjer når den henger seg opp slik?

Har Norton, kjører jevnlig diskopprydning - men nå sist var det lenge siden forrige gang, fikk faktisk beskjed om at minnet var helt fullt.. Det er ganske godt gjort, da det er totalt 70 GB minne på maskina. Etter opprydning forsvant halvparten, men jeg ser nå at det har fyllt seg bra opp igjen den siste uka.

Er det noe virus el.l som legger beslag på minnet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...