Gå til innhold

Jeg er så veldig glad


Gjest uten vennskap intet liv

Anbefalte innlegg

Gjest uten vennskap intet liv

Jeg mistet helt kontakt med ei venninne i forbindelse med at hun flyttet fra et land til et annet for fler måneder siden. Vi har holdt kontakt via mail, men jeg hadde mistet hennes nye e-mail adresse.

Jeg googlet både henne og mannen hennes uten å finne noe fra nyere tid. Bare en tidligere jobb han hadde. I går kom jeg på å sende en mail til dem og ba dem videresende til ham. Fikk svar direkte fra ham i dag, med konas nye e-mail adresse! Og nå har hun og jeg fått kontakt med hverandre igjen, - hun hadde også mistet min e-mail adresse (som var ny).

Det er et vennskap som har betydd og betyr mye for meg, og jeg var så veldig bekymret for om jeg aldri skulle finne henne igjen. Er så veldig, veldig glad og lettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingemanns kjære

Minnet meg om da jeg mistet telefonnummeret til ei venninne som hadde hemmelig nummer noen år tilbake.

Jobbet da som telefonselger, og tilfeldigvis snakket jeg med mora hennes gjennom en jobbsamtale.

Jeg hadde da ikke registrert noen telefon på meg og mannen min skrev etternavnet såpass spesielt at det ikke bare var å slå opp i telefonkatalogen. (jepp, noen år tilbake i tid dette)

Men hun ble så glad for å høre fra meg gjennom mora, så hun søkte meg opp gjennom en hobby jeg hadde hatt tidligere. Ringte forbundet, som gav henne navnet på den som var formann i klubben min og dermed ble kontakten videreformidlet.

Etter den tid, har vi vel mer eller mindre vært uadskillelige, på tross av den geografiske avstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...