Gå til innhold

Uvaner


Gjest AveM

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det å ha uvaner når man snakker med noen? Her hos oss vipper barna på stoler eller åpner/lukker skuffer og skapdører mens vi snakker. Jeg har også registrert at gubben gjør det, gjerne med tærne. Altså åpner og lukker skuffer. Noen ganger mister jeg helt konsentrasjonen mens de holder på, blir mest opptatt av å følge med alle de rare faktene. De er ikke alltid sånn da, men ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er ganske vanlig :) Jeg må stadig stoppe det de (ungene) holder på med når vi snakker sammen. Jeg vet at jeg selv også har en uvane, men da er jeg i telefonen ;) Så de slipper å se meg. Skal klø meg overalt når jeg snakker med noen, merkelig :) Svigermor og min mann er fæle til å gjespe mens de prater i telefonen, men helst når det er med hverandre. Ja man gjør mye rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en tendens til å følge mer med på fakter enn hva som blir sagt. Nå begynner jeg å lure på om jeg selv har noen...

Ja, det er jo ikke usannsynlig at man har fakter selv, he he. Jeg kom i allefall på nå at en venninne her en dag lurte på om jeg har floker i håret siden jeg "kammet" det sånn med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske vanlig :) Jeg må stadig stoppe det de (ungene) holder på med når vi snakker sammen. Jeg vet at jeg selv også har en uvane, men da er jeg i telefonen ;) Så de slipper å se meg. Skal klø meg overalt når jeg snakker med noen, merkelig :) Svigermor og min mann er fæle til å gjespe mens de prater i telefonen, men helst når det er med hverandre. Ja man gjør mye rart!

Godt det ikke bare er jeg som har en gjeng rundt meg med slike fakter, noen ganger synes jeg de nesten er litt rare :o) Spesielt irriterende er det om de knitrer med noe mens vi snakker. Da mister jeg helt fokus.

Jeg kjenner også ei som gjesper mye i telefonen. Hun høres alltid trøtt ut. Eksen min har en tendens til å krafse seg hardt i håret om jeg snakker om noe han egentlig ikke har noe mening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som har en gjeng rundt meg med slike fakter, noen ganger synes jeg de nesten er litt rare :o) Spesielt irriterende er det om de knitrer med noe mens vi snakker. Da mister jeg helt fokus.

Jeg kjenner også ei som gjesper mye i telefonen. Hun høres alltid trøtt ut. Eksen min har en tendens til å krafse seg hardt i håret om jeg snakker om noe han egentlig ikke har noe mening om.

''Eksen min har en tendens til å krafse seg hardt i håret om jeg snakker om noe han egentlig ikke har noe mening om.''

Vittig men greit å ha i bakhodet vel? Hehe, han er tydelig å lese da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger har både ungene og jeg munndiare (heldigvis ikke samtidig ;-)). Når vi da "overkjører" pappaen med skravling ser vi kjapt når nok er nok. Da begynner å å gni seg iherdig i hele fjeset/øynene med flate hender! Stakkars mann...Alene mot fire snakkesalige damer :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som har en gjeng rundt meg med slike fakter, noen ganger synes jeg de nesten er litt rare :o) Spesielt irriterende er det om de knitrer med noe mens vi snakker. Da mister jeg helt fokus.

Jeg kjenner også ei som gjesper mye i telefonen. Hun høres alltid trøtt ut. Eksen min har en tendens til å krafse seg hardt i håret om jeg snakker om noe han egentlig ikke har noe mening om.

''Spesielt irriterende er det om de knitrer med noe mens vi snakker. Da mister jeg helt fokus.

''

Jeg blir irritert hvir noen står og skrangler med mynter de har i lomma. Lurer påom jeg kan si fra. Men de vet jo ikke om det engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har både ungene og jeg munndiare (heldigvis ikke samtidig ;-)). Når vi da "overkjører" pappaen med skravling ser vi kjapt når nok er nok. Da begynner å å gni seg iherdig i hele fjeset/øynene med flate hender! Stakkars mann...Alene mot fire snakkesalige damer :-)))

hihi, det klarer jeg godt å sette meg inn i. Jeg tror mannen i huset her også føler det sånn til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eksen min har en tendens til å krafse seg hardt i håret om jeg snakker om noe han egentlig ikke har noe mening om.''

Vittig men greit å ha i bakhodet vel? Hehe, han er tydelig å lese da :)

Det er kanskje ikke for ingenting at han er en eks ;) Det var mye krafsing skjønner du. Jeg syntes han snakket ekstremt lite, og fikk til svar at jeg snakker ekstremt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Spesielt irriterende er det om de knitrer med noe mens vi snakker. Da mister jeg helt fokus.

''

Jeg blir irritert hvir noen står og skrangler med mynter de har i lomma. Lurer påom jeg kan si fra. Men de vet jo ikke om det engang!

Kanskje best å holde kjeft om man ikke kjenner de veldig godt :) En jeg kjenner har en tendens til å dra snørra kraftig inn, og det gjør han veldig ofte. Litt ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Mannen min har det med aa kloe seg over hele kroppen naar han er troett! Om morgenen staar han opp en halvtime foer meg, da sitter han paa sengekanten, og kloer og kloer....Grrrr....

Og pussing av tennene...huff....tannkrem utover hele kjeften, som han staar og fraader!! Jeg har sagt oerten ganger at det er lov aa spytte ut skummet etterhvert, men nei....

Og saa "hyler" han naar han prater i telefonen...(prater hoeyt!!!!)

Men jeg elsker han :-)

Og jeg? Hmm...Naar jeg er ute aa kjorer, hender det jeg ikke legger merke til roedt lys....:-( Da blir det som regel braastopp i siste liten! Ellers er jeg ganske feilfri...kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mannen min har det med aa kloe seg over hele kroppen naar han er troett! Om morgenen staar han opp en halvtime foer meg, da sitter han paa sengekanten, og kloer og kloer....Grrrr....

Og pussing av tennene...huff....tannkrem utover hele kjeften, som han staar og fraader!! Jeg har sagt oerten ganger at det er lov aa spytte ut skummet etterhvert, men nei....

Og saa "hyler" han naar han prater i telefonen...(prater hoeyt!!!!)

Men jeg elsker han :-)

Og jeg? Hmm...Naar jeg er ute aa kjorer, hender det jeg ikke legger merke til roedt lys....:-( Da blir det som regel braastopp i siste liten! Ellers er jeg ganske feilfri...kremt...

Han mannen høres jo festlig ut :) Sånne "sjarmerende" trekk er lett å irritere seg over når man har en dårlig dag.

(Har endret litt på nicket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, det klarer jeg godt å sette meg inn i. Jeg tror mannen i huset her også føler det sånn til tider.

Det er ikke alltid så greit å være eneste hane i hønseflokken;-)

Vi storgleder oss alle til Spaniaferien til sommeren, men når jentungene begynner å hvine om alle pengene de skal spare for å gå på shopping i Spania, ser jeg at det er nummeret før gubben får migrene- og det er ikke tull engang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er ikke alltid så greit å være eneste hane i hønseflokken;-)

Vi storgleder oss alle til Spaniaferien til sommeren, men når jentungene begynner å hvine om alle pengene de skal spare for å gå på shopping i Spania, ser jeg at det er nummeret før gubben får migrene- og det er ikke tull engang ;-)

Du får plassere han på en pub mens dere shopper :)

(AveM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plassere han på en pub mens dere shopper :)

(AveM)

Hehe, han er omtrent avholds, så jeg tipper det ikke er så spennende heller;-)

På vårt faste shoppingsenter i Spania er det tivoli på taket, så ha får fortsatt med seg de to minste på tivoli mens jeg og eldstejenta går i butikker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...