Lillemus Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Hvis det ikke var noen ingredienser som skulle i etter kokingen (sjokolade?), kan du prøve å koke massen videre. Jeg har prøvd det selv en gang etter et mislykket forsøk fordi jeg var for utålmodig, og det ble karameller av det til slutt. Sjokoladen skulle i etterpå. Skal lage halvmåner i helga og lage fylte kjeks med sjokolademassen. ) 0 Siter
muskath Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er kanskje litt sent ute med svar, men inne på Det søte liv er det en oppskrift på småkaker med sjokoladefyll. Kakene heter Baci di dama og ser gode ut! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Jeg er kanskje litt sent ute med svar, men inne på Det søte liv er det en oppskrift på småkaker med sjokoladefyll. Kakene heter Baci di dama og ser gode ut! *Sikler* de så gode ut ja! Og mandler i kaker er jo knallgodt... 0 Siter
Sofline Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Sjokoladen skulle i etterpå. Skal lage halvmåner i helga og lage fylte kjeks med sjokolademassen. ) Det blir sikkert også lekkert! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.