Gjest mikkokk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg er en 22 år gammel jente. jeg har hatt perioder med lett kvalme og noe uregelmessig avføring, lett diare, men har funnet ut at dette må ha med kaffe og melkeprodukter å gjøre. Altså uten disse i kostholdet har magen vært ganske stabil. jeg tror også at jeg har nervøs mage for jeg har mye luft i magen, og det bobler og romler mye. Jeg merket for noen år siden at magen min er veldig hard langs midten når jeg trykker. dette brer seg fra øverst på magen til underlivet, og jeg kjenner veldig kraftig puls, særlig omkring navlen. jeg har ikke tenkt over dette før og det har ikke forårsaket noe ubehag. jeg har lest at dette kan forekomme hos slanke folk? Nå har jeg hatt smerter fra korsryggen og opp til ca midten av ryggen i over en uke. Stråler også til tider ut i hoftene. Jeg har gått ut ifra at dette er på grunn av at jeg feilbelastet ryggen min sist helg, ikke hjulpet av lite aktivitet ellers i hverdagen. Nå er jeg derimot ikke sikker. jeg har feilbelastet før og jeg kan ikke huske at det har vart så lenge. Smertene har derimot bedret seg noe nå. Tidligere var det vanskelig å komme seg opp av sengen osv. Men stivheten og "strekkende" smerter er der fortsatt når jeg beveger meg på visse måter, og når jeg er i ro kjennes d ut som at det er noe "inni" ryggen uten at det gjør vondt. bare trykk på en måte. kan dette være noe akutt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292885-hardhet-i-mage-og-ryggsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doktor onlise;-) Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ta en urinprøve, med tanke på urinbetennelse. Smerter fra nyrene kan arte seg slik du beskriver. Minus tarmproblemene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292885-hardhet-i-mage-og-ryggsmerter/#findComment-2355887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.