Gjest Skal jeg suge alikevell?? :p Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er ei jente på snart 26år. Hatt 2 lange forhold samt mangen elskere. Je ghar alltid vært en meget seksuell person av meg, elsker å ha sex, ta intiativ og ikke minst å suge pikken til mannfolket. Somregel har jeg vært mest interessert i å tilfredstille han enn meg selv. Som regel så kommer jeg når jeg har sex da. Men nå har jeg fått en "ny" samboer. Vært et par mnd nå og jeg er forundra på hvor lite jeg gidder å bry meg om sex. Han går på antidepresive så hans lyst er ikke på topp heller da. Men guu for en kjedelig sex! Samme hver gang og ingen variasjon! Ikke går han ned på meg heller, derfor gidder jeg ikke å suge han- Derfor jeg lurer på om jeg er barnslig... For jeg elsker å suge pikken til mannen jeg elsker, men siden han er så kjip så ser jeg ikke hvorfor jeg skal gjøre det med han. Han gikk ned på meg i beg av forholdet, savner det jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg lurer på hvorfor du er sammen med denne personen, hvis det ikke funker svært bra på andre plan da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg suge alikevell?? :p Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg lurer på hvorfor du er sammen med denne personen, hvis det ikke funker svært bra på andre plan da? Funker veldig bra på alle andre plan. Nettopp derfor jeg ikke setter sexen så høyt jeg vanligvis ville ha gjort. Når vi har sex så er jo sexen god, og kan telle på ei hånd de gangene jeg ikke kommer for å si det slik. Vi er bare uhyre forskjellige i senga og behov! Men jeg har funnet drømmemannen, så heller sølibat enn å gå uten han! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har dere kommet inn i en ond sirkel? Han gir ikke oralsex til deg fordi du ikke gir oralsex til ham og motsatt? Jeg stusser litt over at du kaller ham drømmemannen, men ikke "gidder" å gi ham oralsex, selv om du liker å gjøre det. Når sexlivet er så kjedelg - hva gjør du for å skape variasjon? Venter du bare på at han skal lede an, eller tar du initiativ selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg suge alikevell?? :p Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har dere kommet inn i en ond sirkel? Han gir ikke oralsex til deg fordi du ikke gir oralsex til ham og motsatt? Jeg stusser litt over at du kaller ham drømmemannen, men ikke "gidder" å gi ham oralsex, selv om du liker å gjøre det. Når sexlivet er så kjedelg - hva gjør du for å skape variasjon? Venter du bare på at han skal lede an, eller tar du initiativ selv? Han er min drømmemann, selv om jeg ikke suger han Er vel derfor jeg spør om jeg er barnslig eller rar- For det er han her jeg skal dele mitt liv med og aldri har jeg hatt slike følelser for en mann før. Men for første gang så gir jeg ikke "alt" når det kommer til sex. Virker litt smårart synes jeg. Jeg gjør ikke stort for å få sex ei heller forbedre sexen vi har- men _mulig_ det kommer av at jeg er så trygg på dette forholdet at jeg ikke strever med å jobbe meg i hel med å gi han utrolig sex! Men sexlysten min er så og si fordufta, så derfor og jeg ikke gir så mye av meg selv. Sexlysten er vel borte fordi alt er bare en rutine på en måte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetness Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Han er min drømmemann, selv om jeg ikke suger han Er vel derfor jeg spør om jeg er barnslig eller rar- For det er han her jeg skal dele mitt liv med og aldri har jeg hatt slike følelser for en mann før. Men for første gang så gir jeg ikke "alt" når det kommer til sex. Virker litt smårart synes jeg. Jeg gjør ikke stort for å få sex ei heller forbedre sexen vi har- men _mulig_ det kommer av at jeg er så trygg på dette forholdet at jeg ikke strever med å jobbe meg i hel med å gi han utrolig sex! Men sexlysten min er så og si fordufta, så derfor og jeg ikke gir så mye av meg selv. Sexlysten er vel borte fordi alt er bare en rutine på en måte Men kanskje du skal bryte den rutine-sirkelen ved å "hoppe på han" =) og gi han litt ny og uventa nytelse? Så kan det jo hende du vekker lysten både hos deg og han? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Funker veldig bra på alle andre plan. Nettopp derfor jeg ikke setter sexen så høyt jeg vanligvis ville ha gjort. Når vi har sex så er jo sexen god, og kan telle på ei hånd de gangene jeg ikke kommer for å si det slik. Vi er bare uhyre forskjellige i senga og behov! Men jeg har funnet drømmemannen, så heller sølibat enn å gå uten han! Kan jo hende at han også vil glede deg litt hvis du yter litt først? Han setter sikkert pris på å bli sugd, men snakk med han og spør hvorfor han ikke vil gjøre dette med deg. Det kan jo være at han ikke liker det eller at han føler at han ikke strekker til og kan det godt nok og derfor trekker seg unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Han er min drømmemann, selv om jeg ikke suger han Er vel derfor jeg spør om jeg er barnslig eller rar- For det er han her jeg skal dele mitt liv med og aldri har jeg hatt slike følelser for en mann før. Men for første gang så gir jeg ikke "alt" når det kommer til sex. Virker litt smårart synes jeg. Jeg gjør ikke stort for å få sex ei heller forbedre sexen vi har- men _mulig_ det kommer av at jeg er så trygg på dette forholdet at jeg ikke strever med å jobbe meg i hel med å gi han utrolig sex! Men sexlysten min er så og si fordufta, så derfor og jeg ikke gir så mye av meg selv. Sexlysten er vel borte fordi alt er bare en rutine på en måte For meg høres det litt merkelig ut, innrømmer det. Men hvis du tidligere har "gitt alt" for å holde på andre menn (sorry om jeg mistolker deg), så kan teorien din om at du nå er så trygg at du ikke behøver å anstrenge deg ha noe for seg. Jeg synes bare det høres stusselig ut. Får håpe at sexlysten din kommer tilbake med tid og stunder. Bare som et kontrollspørsmål: Du har vel ikke byttet prevensjonsmiddel i det siste, siden du nå er så trygg? Om du har hormonspiral så kan det være den som er synderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeehaw Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå får jeg sikker litt refs her...men tror ikke jeg hadde kunne vært i et forhold hvor oralsex ikke var en del av sexlivet. Vet jeg hadde savnet det, muligens ikke mens forholdet er helt nytt, men ihvertfall etter stund. Kanskje det er på tide å snakke om det? kanskje han rett og slett ikke tenker på at du liker det veldig godt. Nevner han at han savner at du suger han da? Eller er det ikke så vitkig for ham? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurojenta Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Helt ærlig synes jeg dette høres veldig snålt ut. Hadde jeg i starten av et forhold vært lite opptatt av sex hadde varsellampene lyst for meg. Det er jo akkurat da det hele bør være på topp. Er man nyforelsket er jo noe av det aller beste å ha sex så ofte som mulig, gjøre alt man kan for å tilfredsstille partneren sin og virkelig gjøre litt ekstra ut av det hele. For meg høres det rart ut at du ikke vil gi han munnsex fordi han ikke gjør det samme mot deg. Hadde det vært meg så hadde jeg gjort det uansett, og du skal ikke se bort i fra at det er nøkkelen for å få han til å gi deg litt tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har dere kommet inn i en ond sirkel? Han gir ikke oralsex til deg fordi du ikke gir oralsex til ham og motsatt? Jeg stusser litt over at du kaller ham drømmemannen, men ikke "gidder" å gi ham oralsex, selv om du liker å gjøre det. Når sexlivet er så kjedelg - hva gjør du for å skape variasjon? Venter du bare på at han skal lede an, eller tar du initiativ selv? Jeg tenker det samme som deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg suge alikevell?? :p Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For meg høres det litt merkelig ut, innrømmer det. Men hvis du tidligere har "gitt alt" for å holde på andre menn (sorry om jeg mistolker deg), så kan teorien din om at du nå er så trygg at du ikke behøver å anstrenge deg ha noe for seg. Jeg synes bare det høres stusselig ut. Får håpe at sexlysten din kommer tilbake med tid og stunder. Bare som et kontrollspørsmål: Du har vel ikke byttet prevensjonsmiddel i det siste, siden du nå er så trygg? Om du har hormonspiral så kan det være den som er synderen. Jeg går ikke på prevansjon så det kan ikke komme av det heller. Tror mulig hans lave sexlyst smitter over på meg. Når han ikke er sexfiksert så er ikke jeg det heller. Han går jo på medisiner som demper sexlysten så han er jo unnskyldt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal jeg suge alikevell?? :p Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan jo hende at han også vil glede deg litt hvis du yter litt først? Han setter sikkert pris på å bli sugd, men snakk med han og spør hvorfor han ikke vil gjøre dette med deg. Det kan jo være at han ikke liker det eller at han føler at han ikke strekker til og kan det godt nok og derfor trekker seg unna. Jeg slutta å suge han lenge etter han slutta å gå ned på meg. Kunne hvertfall ikke se på han at ikke likte å gå ned på meg når han gjorde det, men det var når forholdet va helt ferskt. Men mulig han ikke liker det ja. Jeg venter heller til engang han spør meg om jeg kan suge han, da skal jeg svare at så lenge han ikke går ned på meg så kan han glemme det- Likt skal vær likt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg slutta å suge han lenge etter han slutta å gå ned på meg. Kunne hvertfall ikke se på han at ikke likte å gå ned på meg når han gjorde det, men det var når forholdet va helt ferskt. Men mulig han ikke liker det ja. Jeg venter heller til engang han spør meg om jeg kan suge han, da skal jeg svare at så lenge han ikke går ned på meg så kan han glemme det- Likt skal vær likt Ja, du er barnslig... Men om han er så perfekt for deg på alle andre områder, burde det være fullt mulig for dere å snakke om disse tingene. Det er jo noe av det som forteller om det gode forholdet. Det at man kan snakke sammen. Om alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg slutta å suge han lenge etter han slutta å gå ned på meg. Kunne hvertfall ikke se på han at ikke likte å gå ned på meg når han gjorde det, men det var når forholdet va helt ferskt. Men mulig han ikke liker det ja. Jeg venter heller til engang han spør meg om jeg kan suge han, da skal jeg svare at så lenge han ikke går ned på meg så kan han glemme det- Likt skal vær likt Hvorfor ikke heller spørre han hvorfor han ikke liker å slikke deg? Hvis du sier at jeg suger ikke deg fordi du ikke slikker meg, så får du en "front" som ikke er bra, du får en dårlig stemning. Da vil du ikke få ut av han hva som er årsaken til at han ikke vil. I første omgang hadde jeg vært litt mer taktisk, senere er det greit å si det rett frem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor ikke heller spørre han hvorfor han ikke liker å slikke deg? Hvis du sier at jeg suger ikke deg fordi du ikke slikker meg, så får du en "front" som ikke er bra, du får en dårlig stemning. Da vil du ikke få ut av han hva som er årsaken til at han ikke vil. I første omgang hadde jeg vært litt mer taktisk, senere er det greit å si det rett frem. *Nikker* Helt enig, Klok mann du. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 *Nikker* Helt enig, Klok mann du. ) Smask:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Synes dett høres litt rart ut. Hvorfor slytte sammen når sexlivet ikke fungerer? Hadde jeg aldri kunne ha gjort, uansett hvor snill og kjekk han hadde vært. Sex er en viktig del, ikke bare for nytelsens del, men for kjærlighet også. Du sier han gikk ned på deg før, men ikke nå..? Hvorfor spør du han ikke om hvorfor? Har sexen vært kjedelig hele tiden, eller syne du bare det plutselig? Gjør han det annerledes? Synes det er litt teit av deg å ikke suge han siden han ikke går ned på deg. Kan jo hende han gjør det på deg hvis du gjør det først da. Tror dere bør ta en prat om sexen, hva dere forventer, trenger og ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.