Gå til innhold

For dei som trur på såvore....


andor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg...nynorsk er ikke min sterkeste side....Andor, hva i all verden er såvore????

*klem*

- sådant, slikt, denslags, den type ting, suchlike, solches, etc. etc. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

citat:

"skal eg gjera merksam på at thehungersite.com ikkje lenger er den einaste websida der ein etter kva det blir opplyst kan yte til eitt eller anna godt fyremål, berre ved å klikke seg inn"

citat slut.

Og jeg støtter dagligt

ejerne til DOL og Teledanmark:-)

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "såvore"? Jeg må nok gå til innkjøp av en nynorsk ordbok så jeg kan skjønne andor sine innlegg. ;-)

Den som spør om det han veit,

han er verre enn ei geit,

og såvore...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr "såvore"? Jeg må nok gå til innkjøp av en nynorsk ordbok så jeg kan skjønne andor sine innlegg. ;-)

For den som tror på slikt...

Men passordet på mitt favoritt nick, nei det har jeg ikke peiling på.

Må innrømme at jeg slo opp ordet i min nynorsk ordliste.

Hilsen Fenrisulven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Frå nynorskordboka:

Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord

såvore det dem inkjekjønn, eintal såvoren

såvoren [sovoren] a5 som er slik el. slik; med eit visst lag såvorne ting, oppgåver

"Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frå nynorskordboka:

Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord

såvore det dem inkjekjønn, eintal såvoren

såvoren [sovoren] a5 som er slik el. slik; med eit visst lag såvorne ting, oppgåver

"Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen."

Takk for psykolingvistisk assistanse. Personleg trur eg forståingsproblema i dette tilfellet har meir med vilje enn evne å gjera, men i og for seg kan ein jo godt more seg over digresjonar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...