Gå til innhold

Oppgave for den som har lite å gjøre :)


AneM1365380603

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

På bussen er det syv unger. I hver ryggsekk er det syv store katter. Hver unge har syv ryggsekker. Hver store katt har syv kattunger. Hver katt har fire bein.

Hvor mange bein er det på bussen?

Denne kom datteren min hjem med, og hun godtet seg over at jeg ikke fant riktig tall før på tredje forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    19

  • pekkaline

    9

  • sweetness

    4

  • laban

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

ingen, bussen har vel hjul???? Huff sånne er vriene!

Jeg trodde også det var en tulleoppgave, men her er det bare å sette i gang med regnestykket :) Hvis du gidder, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hehe, jeg tipper at bussen har hjul (ingen bein?) :o)

Du skal fram til et tall her, det er ikke noe tull. Jeg svarte som deg først, var helt sikker på at hun skulle lure meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lizzenja

Du skal fram til et tall her, det er ikke noe tull. Jeg svarte som deg først, var helt sikker på at hun skulle lure meg :-)

Jeg som trodde jeg var så smart nå ;o) *Matematikk er ikke helt min greie, tror jeg venter og ser hva de andre kommer frem til .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Tenk tanken jeg også

Kanskje jeg skal skrive en stund at jeg er tidligere AveM? Jeg har aldri likt det nicket helt, men syntes det ble bedre med en bokstavs endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...