Gå til innhold

Har dere noen spesielle juletradisjoner?


hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vi, men jeg kjenner noen som er litt "originale", stilig med egne tradisjoner ;o)

Uansett vær og vind, fyrer de opp kullgrillen og helgriller indrefilet til julemiddagen (jeg mener at de spiser den inne, altså, bare grillinga er ute...). Barna deres åpner alle pakkene på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våkner 25. desember, må jeg forte meg å tygge skråtobakk så fort jeg kan mens jeg står på ett bein og stirrer monotomt inn i veggen. Kanskje ikke så spesielt, men jeg må gjøre det for at resten av dagen ikke skal bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våkner 25. desember, må jeg forte meg å tygge skråtobakk så fort jeg kan mens jeg står på ett bein og stirrer monotomt inn i veggen. Kanskje ikke så spesielt, men jeg må gjøre det for at resten av dagen ikke skal bli ødelagt.

Og der står du bra? God jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hektor Rektor

Når jeg våkner 25. desember, må jeg forte meg å tygge skråtobakk så fort jeg kan mens jeg står på ett bein og stirrer monotomt inn i veggen. Kanskje ikke så spesielt, men jeg må gjøre det for at resten av dagen ikke skal bli ødelagt.

Du-verden, vi har det morsomt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våkner 25. desember, må jeg forte meg å tygge skråtobakk så fort jeg kan mens jeg står på ett bein og stirrer monotomt inn i veggen. Kanskje ikke så spesielt, men jeg må gjøre det for at resten av dagen ikke skal bli ødelagt.

står du på høyre eller venstre. Varierer du kanskje fra år til år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...