Gjest litt usikker for tiden Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg har nylig begynt på abilify. Jeg startet på 5mg, og har nå økt til 10mg. Hvor lang tid tar det før merkbar virkning, og hvordan vet man egentlig at den virker? Jeg har schitzo affektiv lidelse, og går på lamictal for svingningene. Abilify er for alt det andre.. Merker mer energi, og ting går kanskje lettere, men lysten til å være sosial for eksempel, mangler fremdeles. Og, om en har hatt rare tanker om ting og tang, hvordan skal det virke på medisinene. Jeg forstår jo at det ikke er slik jeg har trodd, men det er jo fordi jeghar blitt det fortalt, så jeg tror det vel kanskje ikke akkurat nå, men jeg har jo allikevel opplevd det slik, og er klar over det. Er det slik det skal vær om medisinene hjelper? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292925-nhd-hvordan-merke-virkning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.