Gå til innhold

Hestekur, ja...


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Litt av en hestekur jeg går gjennom nå..tredje medisinen jeg slutter på nå på tre uker. Men er verdt det. Føler meg bare litt shaky og sånt, men håper det lønner seg på lang sikt. Medisiner har bare hjulpet meg i meget begrenset grad, faktisk. De var gode å ha da jeg var langt, langt nede, men nå når jeg har fått fart på kognisjonene, så merker jeg at jeg er bedre rustet til å klare meg med mindre.

Må si at hjernevinningene dirrer av anstrengelse i dag. Vært i behandling og fikk som vanlig mye å tenke på. Og denne vanlige frustrasjonen som følger med da, så klart. Viktig å finne en balansegang mellom tanker og følelser, og merker at tankeinnoldet og deretter oppførselen min har blitt mye mer nyansert siste halve året. Men skjønner at ingen endring uten smerte, gjerne _mer_ smerte enn det sedvanlige. Fordi det på en måte var lettere før da mitt fortolkningspotensiale var en god del enklere og mindre nyansert. Det var enklere fordi jeg på sett og vis følte meg tryggere.

Nå er jeg på utrygg beveggrunn og det er en del nye oppdagelser på gang. Nye dag for dag. Og så er det som et slag i trynet når det er litt tilbakegang. Merkelig følelse - det føles som en fysisk kløe i hodet, hehe :-P Bare sier litt om hvor "fullt" det er i hodet....

Jeg er her ennå da, og vil nok ikke reise den plassen. Har et annet tilbud, men det er ikke før i mars. Får se det an da. Skal jo begynne i grupper til våren. Jaja..jeg er i alle fall her, om ikke mer! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står masse respekt av å kutte medisiner sånn som du gjør, og att du også har søkt hjelp for å klare det! Beundrer deg virkelig å håper du kommer deg greit igjennom dette, og att plagene ikke blir for store.

Viljestyrken har du, og den kan ingen ta fra deg :-) Ønsker deg alt godt for julen, og lykke til i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilleguri

Det står masse respekt av å kutte medisiner sånn som du gjør, og att du også har søkt hjelp for å klare det! Beundrer deg virkelig å håper du kommer deg greit igjennom dette, og att plagene ikke blir for store.

Viljestyrken har du, og den kan ingen ta fra deg :-) Ønsker deg alt godt for julen, og lykke til i mars.

Du må våge deg ut i det ukjente og utrygge uten å kjenne

vindforhold og strømninger. Du lærer å navigere etter hvert.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Det står masse respekt av å kutte medisiner sånn som du gjør, og att du også har søkt hjelp for å klare det! Beundrer deg virkelig å håper du kommer deg greit igjennom dette, og att plagene ikke blir for store.

Viljestyrken har du, og den kan ingen ta fra deg :-) Ønsker deg alt godt for julen, og lykke til i mars.

Tusen tusen takk :-) Kjenner jo at det tar på, men må jo bare stå det over, skal det bli bedre..er spent på hvordan kroppen kommer til å reagere på dette jeg egentlig. Og om jeg tåler å gå på så lite medisiner. Håper jeg slipper å gå opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fnugget

Du må våge deg ut i det ukjente og utrygge uten å kjenne

vindforhold og strømninger. Du lærer å navigere etter hvert.

Lykke til videre.

Tusen takk ;-) Håper jeg i det minste opplever litt bedre kontroll med mindre medisiner. At det ikke blir motsatt :-S

Men som du sier, så må jeg nok våge meg ut i ukjente farvann for å "lande" en eller annen plass..Og så får jeg håpe jeg lander med bena på jorda og ikke under vann :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøkrystallen

Ja så det lenger nede, faktisk :-) Fikk nesten lyst å kalle meg snøfnugget, hehe ;-)

Det syns jeg du skal gjøre:-) De er rett å slett vakkert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...