Gå til innhold

Spørsmål til NHD og svar.


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg her som jeg i overskriften rettet til NHD. Det var fordi jeg ønsket svar fra ham, ikke fordi jeg ikke ønsket svar fra andre.

Jeg fikk et svar på det innlegget som jeg reagerte helt feil på, misforstod totalt det som stod der. (Jeg er veldig overfølsom for tiden, og klarer ikke å tenke klart, så jeg svarte en masse ting jeg ikke burde svart. Det angrer jeg på, og har bedt om unnskyldning for.) Mitt svar har tydeligvis (vært med på) å skape usikkerhet om andre også kan svare når spørsmålet er rettet til NHD.

Jeg håper ikke dere slutter å svare, selv om innlegget i overskriften er rettet til NHD. Det ville være et tap for oss som bruker forumet, i alle fall til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...