Gå til innhold

Delikat rengjøring ;p


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt å rengjort sluket på badet. Jeg skal spare dere for detaljene, da det som kom til syne, var alt annet enn rent. Men det er rent og pent nå :)

Viktig å få gjort før vannet stopper seg fullstendig, og jeg tror godt jeg kan gjøre denne jobben en smule oftere, enn jeg har gjort til nå. *trekke frisk luft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Minner meg på at det er vel godt over ett år sida jeg gjorde det samme. Og da bestemte jeg meg for at det skulle gjøres litt oftere enn hvert 5. år, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Minner meg på at det er vel godt over ett år sida jeg gjorde det samme. Og da bestemte jeg meg for at det skulle gjøres litt oftere enn hvert 5. år, for å si det sånn..

Ja, det er et svinarbeid, men akk det er godt å ha det unnagjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg må rense sluk på "tom mage"! Jeg brekker meg bare jeg ser et hårstrå i vasken, så sluken er en dagsjobb!

Bare jeg tenker på det så øker spyttproduksjonen ;( Hva naboene tror når jeg stormer ut på verandaen, med gule oppvaskhansker, og henger over rekkverket med tunga ute, aner jeg ikke...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alt som gjøres må

Jeg bruker alltid tømme domestos i sluket en time eller to før jeg går til verket, da lukter det ikke så ille. Så tar jeg på gummihansker og trer handa inn i en bærepose som ikke er gjennomsiktig, graver opp det som skal opp og trer posen rundt det så slipper jeg å se på det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell åssen du gjorde det.

Noen smarte triks for å få bort alt?

Jeg skudde hele innsatsen fra hverandre, rengjorde og vasket med Cillit Bang. Gummihansker er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196878244' post='3740249]

Jeg skudde hele innsatsen fra hverandre, rengjorde og vasket med Cillit Bang. Gummihansker er et must.

''Jeg skudde hele innsatsen fra hverandre, rengjorde og vasket med Cillit Bang.''

Eg har ikkje noen innsats eg, så vidt eg vet, bare ett hull ned i gulvet, og der står det alltid endel vann, og nedi der (og rundt kanten)....Uææææ..

''Gummihansker er et must.''

Say no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

''Jeg skudde hele innsatsen fra hverandre, rengjorde og vasket med Cillit Bang.''

Eg har ikkje noen innsats eg, så vidt eg vet, bare ett hull ned i gulvet, og der står det alltid endel vann, og nedi der (og rundt kanten)....Uææææ..

''Gummihansker er et must.''

Say no more.

Da begynner det aa bli paa tide med litt rens tror jeg;-) Foer badet oversvoemmes.....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det aa bli paa tide med litt rens tror jeg;-) Foer badet oversvoemmes.....hehe...

Joda, detta har eg utsatt ei stund så eg vet eg bør ta det så fort som mulig. (men det er en drittjobb, som er lett å utsette...)

Men eg tror det er "umulig" å få bort det vannet som står opp i hulllet, for sist eg renska så var det reint som gull, men vannmengden sank ikkje den hodt seg stabil.

Noen med samme "problem" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skudde hele innsatsen fra hverandre, rengjorde og vasket med Cillit Bang.''

Eg har ikkje noen innsats eg, så vidt eg vet, bare ett hull ned i gulvet, og der står det alltid endel vann, og nedi der (og rundt kanten)....Uææææ..

''Gummihansker er et must.''

Say no more.

Just do it, Geir! :o))) Lemp gørra oppi en dobbel plastpose og skur i vei.

Så skal jeg skryte av deg senere i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Joda, detta har eg utsatt ei stund så eg vet eg bør ta det så fort som mulig. (men det er en drittjobb, som er lett å utsette...)

Men eg tror det er "umulig" å få bort det vannet som står opp i hulllet, for sist eg renska så var det reint som gull, men vannmengden sank ikkje den hodt seg stabil.

Noen med samme "problem" ?

Kan vaere masse goerr langt nede i sluket som du ikke fikk opp ordentlig...

Kjoep deg en...huff hva heter det igjen...? De har det paa alle butikker, en boks med pulver som du hiver ned i sluket, og du spyler med varmt vann etter en time...Svaert effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vaere masse goerr langt nede i sluket som du ikke fikk opp ordentlig...

Kjoep deg en...huff hva heter det igjen...? De har det paa alle butikker, en boks med pulver som du hiver ned i sluket, og du spyler med varmt vann etter en time...Svaert effektivt!

Plumbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...