Gå til innhold

Ser stadig flere sammenhenger


Gjest Snøfnugget

Anbefalte innlegg

Gjest Snøfnugget

Innser nå hvordan dette henger sammen. Begynner å skjønne sammenhengen. Hvorfor er skam min desidert største leveregel? Jo fordi foreldrene mine har trakassert meg, de har manipulert med meg og hersja med meg fra jeg var helt liten. Og ennå. Og de påførte meg masse skyld og skam da jeg var liten og de forsøker seg ennå. Det er utrolig stygt å være sånn mot sine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fnugget

enig

jeg holder meg unna familien min så mye jeg kan, men de tar igjen det tapte når de har sjansen

noen burde vært skutt

Ja er det ikke utrolig at man holder de på avstand og når man endelig møtes, så skal de på død og liv "ta igjen det tapte"? De blir jo verre jo mindre vi har kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke utrolig at man holder de på avstand og når man endelig møtes, så skal de på død og liv "ta igjen det tapte"? De blir jo verre jo mindre vi har kontakt.

Ja....og ser ingen løsning heller...skulle gjerne ha kuttet de ut så mye at jeg aldri så de eller snakket med de, men tror ikke det er mulig å gjennomføre uten å flytte til en øde øy uten fon eller nett (eller flyplass...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...