Gå til innhold

skal jeg anmelde, eller?

Gjest animalparade

Anbefalte innlegg

Gjest animalparade

ei vennine skulle komme og plukke meg opp i bilen sin. stansa en bil der jeg sto, på en rutebilstasjon. og det så ut som vennina mi sin bil, så jeg satte meg inni. men der satt det en ekkel gammel gubbe.først så han bare rart på meg, så begynte han å beføle meg på låret!! skikkelig ekkelt. jeg husker ikke hva jeg sa, bare noe sånt som kutt ut det der eller noe. så svarte han at dette var noe jeg ville, siden jeg kom inn i bilen..

når jeg prøvde å si til han at jeg hadde gått i feil bil, så bare flira han av meg og sa at jeg gjorde det med vilje.følte meg skiikelig antasta. blei jeg det? kan jeg anmelde han fyren?tror jeg fikk bilnummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han trodde vel du var prostituert ettersom du bare satte deg inn i bilen hans.... Vet ikke hvor langt du kommer med å anmelde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Anmelde dette? Nei vettu hva - han parkerte på en rutebilstasjon, og en dame setter seg i bilen hans... Han tok deg på låret, og ikke noe mer skjedde?? Han trodde vel du var en prostituert da, og var vel bare glad til:-) Noen anmeldelsesgrunn seg jeg ikke, kan jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Tja, så kan jo han anmelde deg fordi du satte deg inn i bilen hans helt uten videre? Han trodde nok du var en prostituert og så gikk han rett på sak. Anmelde det? Hehe, nei nå må jeg flire! Det var jo bare å gå ut av bilen igjen med en gang du oppdaga feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du bør skaffe deg briller.

Men du har en dårlig sak, ikke var det stort som skjedde heller, selv om jeg skjønner at det var en ubehagelig situasjon.

Men usansett hva han trodde så skjønner jeg ikke at han uten videre begynte å ta på deg. Det hadde ikke falt meg inn en gang om det satte seg ei fremme jente i bilen min. Hadde nok heller stusset veldig og fått meg en god latter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvis du velger anmeldelse, så får de i alle fall en morsom julebordshistorie på kammeret...

Nei, dette er meningsløst å anmelde. Han tok deg vel for prostituert, og som andre har sagt - det var jo bare å gå ut av bilen igjen.

Jeg har gjort det samme, hoppa inn i feil bil. Jeg lo så jeg nesten dævva, og det samme gjorde bilføreren. Men han ble kjempeskremt først, trodde jeg var ute etter å stjele bilen m/sjåfør. He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok ganske umulig å gjøre noe med. Dessuten tror jeg ikke du kan forvente at han vil få noe straff for å beføle deg på låret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...