Gå til innhold

Enten...eller....


Gjest Rosen1

Anbefalte innlegg

Gjest Rosen1

Hei, alle sammen!

Fikk lyst til å dele noe med dere. I går så fikk jeg besøk av ei venninne som var veldig "tøff" mot meg! Hun sa at nå var det enten...eller. Hvis jeg ikke fikk hjelp nå, så var det døden neste. Jeg fikk jo sjokk, og hadde det ikke vært for at hun er slik ei god venninne, så hadde jeg nok sendt henne rett på dør!! Hun hadde ordnet alt! Bestilt time til meg til tirsdag hos en Overlege som hadde spesialisert seg på spiseforstyrrelser! Det er jo kun en time for hun har så lang venteliste og mye å gjøre, men jeg MÅTTE jo si ja! Liker jo selvfølgelig ikke at ting skjer "over hodet på meg", men det måtte kanskje til? Vet jo med meg selv at jeg bare fortsetter... skal skrive om åssen det har gått, men jeg er bare kjempenervøs!! Håper dere som gidder vil tenke litt på meg. Er kjempeglad i dere!! Dere er alle så uendelig verdifulle akkurat slik som dere er!! Håper det går bedre for dere! Tenker mye på dere, og en spesiell hilsen til Mezzy, psykologia og Vicca! Håper ikke jeg har glemt noen nå! Varm ,god styrkeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rosen1

skjønner at du ikke liker at ting skjer 'over hodet' på en. men det er vel det "lille" dyttet en trenger i riktig retning hvis en ikke greier å gjøre det selv?!

men jeg må bare si at jeg skjønner hva du mener men jeg ønsker deg lykke til~

og jeg skal tenke på deg, og jeg håper virkelig at det kommer til å bli bedre for deg, for det fortjener du!

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosen1

Hei Rosen1

skjønner at du ikke liker at ting skjer 'over hodet' på en. men det er vel det "lille" dyttet en trenger i riktig retning hvis en ikke greier å gjøre det selv?!

men jeg må bare si at jeg skjønner hva du mener men jeg ønsker deg lykke til~

og jeg skal tenke på deg, og jeg håper virkelig at det kommer til å bli bedre for deg, for det fortjener du!

stor klem fra

Tusen takk for oppmuntringen!! Vet du, du fortjener virkelig det BESTE du også!! Så godt at du forstår meg!!! Skjønner nå av svarene til deg og Anonymous at jeg får takke ja til hjelpen, men jeg vet jo ikke noe mer enn at jeg skal dit den timen. Vel, det er jo bedre enn ingenting!! Ha det så godt du kan! Tenker på deg!! Mange *styrkeklemmer* til deg, min venn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen!! Vet du, du fortjener virkelig det BESTE du også!! Så godt at du forstår meg!!! Skjønner nå av svarene til deg og Anonymous at jeg får takke ja til hjelpen, men jeg vet jo ikke noe mer enn at jeg skal dit den timen. Vel, det er jo bedre enn ingenting!! Ha det så godt du kan! Tenker på deg!! Mange *styrkeklemmer* til deg, min venn!!

Hei vennen!

Ble så glad når jeg leste det!

Jeg forstår deg utrolig godt når det kommer til den følelesen om at alt skjer 'utenfor' deg.. at du egentlig ikke er med men du ser liksom alt hva som skjer..

Men det kan du jo ordne på når du er klar for det!

Syns du er kjempe modig og dterk som er åpen til å i hvertfall prøve!

*kjempestorstyrkeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til rosen1 det kommer til å ordne seg! du er sterk hvis ikke så hadde du ikek sagt ja til den timen.

lykke til, håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosen1

Hei vennen!

Ble så glad når jeg leste det!

Jeg forstår deg utrolig godt når det kommer til den følelesen om at alt skjer 'utenfor' deg.. at du egentlig ikke er med men du ser liksom alt hva som skjer..

Men det kan du jo ordne på når du er klar for det!

Syns du er kjempe modig og dterk som er åpen til å i hvertfall prøve!

*kjempestorstyrkeklem*

Takk for svar og oppmuntring! Vet du, jeg skrev en mail til deg, men jeg fikk den i retur! Har du fått ny mailadr.? Håper forresten det går bedre med deg! Er glad i deg vet du!! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og oppmuntring! Vet du, jeg skrev en mail til deg, men jeg fikk den i retur! Har du fått ny mailadr.? Håper forresten det går bedre med deg! Er glad i deg vet du!! Klem fra

hei.

nei, har ikke fått ny addresse.. men kan skrive den på nytt..

[email protected]

hvis det ikke går denne gangen heller så kan jeg få din adresse og sende en til deg først.

glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Rosen 1

Godt å høre at du "slapp henne inn" Du har en sann venninde som VIL hjelpe deg. Det er for mange veldig godt å ha en slik oppriktig venninde når en skal jobbe seg ut av en spiseforstyrrelse. Ta vare på den muligheten du nå får! Vil bare ønske deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosen1

hei.

nei, har ikke fått ny addresse.. men kan skrive den på nytt..

[email protected]

hvis det ikke går denne gangen heller så kan jeg få din adresse og sende en til deg først.

glad i deg!

Min adresse er: [email protected]

Det var rart det ikke gikk. Går det bedre med deg nå, vennen? Det er godt vi har hverandre og de andre her på forum. Er du ikke enig? Ser frem til å høre fra deg! Glad i deg også, og i alle dere andre her på forum. Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosen1

Kjære Rosen 1

Godt å høre at du "slapp henne inn" Du har en sann venninde som VIL hjelpe deg. Det er for mange veldig godt å ha en slik oppriktig venninde når en skal jobbe seg ut av en spiseforstyrrelse. Ta vare på den muligheten du nå får! Vil bare ønske deg lykke til!

Ville bare si tusen takk for oppmuntringen! Trenger det virkelig! Merker jo at det bare går nedover,men klarer ikke selv å se at det er så alvorlig! Vel, tusen takk iallefall!! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...