Gå til innhold

fjerting på puben osv?


pekkaline

Anbefalte innlegg

Huff, ja ikke et delikat tema. Men det er virkelig mange lukter på et utested. Kan det være musikken som gjør at folk våger å slippe en fis? Grusomt! Her forleden stod jeg i kø på ferja, og der også var det noen som slapp seg. At det går an!? Er det kanskje bare meg som er uheldig og står sammen med feil folk? :) I linken her står det om en gammel mann som fjerter ivei på puben .....

http://www.nettavisen.no/verden/article1479428.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg tror du må være uheldig, for jeg er ikke vant med at folk fiser i vei.. Bortsett fra de minste kidsa her da. De ser faktisk stolte ut etter å ha sluppet ut "godlydene", og det er kanskje ikke rart siden de andre søsknene ler så godt etterpå. Fisehumor altså :o)

På mannen min sin arbeidsplass er det flest menn, og der er det er par stykker som ikke eier folkeskikk. De presser ut fisene sine, gjerne mens andre spiser nista si. Mannen min min synes det er så ekkelt.

Litt fisehumor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må være uheldig, for jeg er ikke vant med at folk fiser i vei.. Bortsett fra de minste kidsa her da. De ser faktisk stolte ut etter å ha sluppet ut "godlydene", og det er kanskje ikke rart siden de andre søsknene ler så godt etterpå. Fisehumor altså :o)

På mannen min sin arbeidsplass er det flest menn, og der er det er par stykker som ikke eier folkeskikk. De presser ut fisene sine, gjerne mens andre spiser nista si. Mannen min min synes det er så ekkelt.

Litt fisehumor:

hehe, ja de er gøyale :) Vi var på revy med dem for et par uker siden :) Folk jublet da de begynte å synge den sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

hehe, ja de er gøyale :) Vi var på revy med dem for et par uker siden :) Folk jublet da de begynte å synge den sangen.

Faren ved å spille den sangen mer enn en gang er at man går og nynner på den i dagesvis etterpå. Her må jeg passe meg for å ikke synge den høyt, for de minste tar jo sånn etter all musikk. Det er forbud mot å spille den mens de hører på, for de hørte den en gang, og de husket selvsagt det de skulle glemme :-O

Heldige deg som har fått oppleve dem live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren ved å spille den sangen mer enn en gang er at man går og nynner på den i dagesvis etterpå. Her må jeg passe meg for å ikke synge den høyt, for de minste tar jo sånn etter all musikk. Det er forbud mot å spille den mens de hører på, for de hørte den en gang, og de husket selvsagt det de skulle glemme :-O

Heldige deg som har fått oppleve dem live.

Mine gutter fikk lov å se serien på tv, og jada, de sang den ofte etter det...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt sett veldig fornøy med røykeloven, og den eneste ulempen jeg kan komme på, er at man nå faktisk lettere kjenner at det lukter promp og svette på utesteder enn før da røyken døyva alt;-)

Men når det er sagt synes jeg det er ganske lite fjerting på utesteder, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren ved å spille den sangen mer enn en gang er at man går og nynner på den i dagesvis etterpå. Her må jeg passe meg for å ikke synge den høyt, for de minste tar jo sånn etter all musikk. Det er forbud mot å spille den mens de hører på, for de hørte den en gang, og de husket selvsagt det de skulle glemme :-O

Heldige deg som har fått oppleve dem live.

''Her må jeg passe meg for å ikke synge den høyt, for de minste tar jo sånn etter all musikk.''

Her i huset var det nettopp den minste som viste oss denne sangen, som han hadde hørt hos en kompis! ;-) Så bare stålsett deg for hva som kommer rundt neste sving, når 'de minste' ikke er så veldig små lenger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Her må jeg passe meg for å ikke synge den høyt, for de minste tar jo sånn etter all musikk.''

Her i huset var det nettopp den minste som viste oss denne sangen, som han hadde hørt hos en kompis! ;-) Så bare stålsett deg for hva som kommer rundt neste sving, når 'de minste' ikke er så veldig små lenger;-)

De to eldste får lov å spille den, for de vet å holde igjen når de bør ;) Da er det verre med småkidsa som gjerne synger høyt på butikken.

Jeg hadde store problemer med den låta en stund. Jeg sang på den hele dagen, uten at jeg egentlig ville det. Hvis noen startet en setning med "Har du..?" tenkte jeg inni meg fortsettelsen "..bæsja, har du prompa, har du dangelbær i rumpa?".

Så dustete, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste får lov å spille den, for de vet å holde igjen når de bør ;) Da er det verre med småkidsa som gjerne synger høyt på butikken.

Jeg hadde store problemer med den låta en stund. Jeg sang på den hele dagen, uten at jeg egentlig ville det. Hvis noen startet en setning med "Har du..?" tenkte jeg inni meg fortsettelsen "..bæsja, har du prompa, har du dangelbær i rumpa?".

Så dustete, hihi.

ROTFLOL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste får lov å spille den, for de vet å holde igjen når de bør ;) Da er det verre med småkidsa som gjerne synger høyt på butikken.

Jeg hadde store problemer med den låta en stund. Jeg sang på den hele dagen, uten at jeg egentlig ville det. Hvis noen startet en setning med "Har du..?" tenkte jeg inni meg fortsettelsen "..bæsja, har du prompa, har du dangelbær i rumpa?".

Så dustete, hihi.

HAHA!!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...