Gå til innhold

Tips til fin og tøff olabukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare MÅ ha ei ny olabukse, men jeg finner aldri den perfekte buksa!! Er litt kresen av meg, så baklommene må være fine;) Jeg bruker str. 29/34. Noen som har ei olabukse som sitter perfekt og som kan tipse meg?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

8

• Lotte :o)

4

• candyqueen_83

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ey,ey - kjøpte meg en *knalltøff* jeans på Kleins i Trondheim. Riccovero tror jeg den heter. Ordinært 1000,- Jeg kjøpte den for 300,- :)))

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har omtrent bare brukt Levis 501 de siste åra, pga at den sitter fint på meg. Jeg er selv interessert i å gå litt videre, så håper du får noen gode svar :o)

Persille1365381127
Skrevet

Only sine pleier å sitte bra på meg, billige er de også - så jeg kan kjøpe mange :)

Skrevet

Only sine pleier å sitte bra på meg, billige er de også - så jeg kan kjøpe mange :)

Only har de vel på Pop In eller Vero Moda?

Skrevet

Jeg har omtrent bare brukt Levis 501 de siste åra, pga at den sitter fint på meg. Jeg er selv interessert i å gå litt videre, så håper du får noen gode svar :o)

Jeg kommer til å føle meg som en fjortiss med 501-bukse tror jeg ;-)

*mimre*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196890787' post='3740505]

Ey,ey - kjøpte meg en *knalltøff* jeans på Kleins i Trondheim. Riccovero tror jeg den heter. Ordinært 1000,- Jeg kjøpte den for 300,- :)))

300!!! Jøss, så heldig du var da!! Kleins vet jeg ikke om vi har her på møre... Får vel ta et søk:)

Skrevet

300!!! Jøss, så heldig du var da!! Kleins vet jeg ikke om vi har her på møre... Får vel ta et søk:)

Klein er en Trondheims-familie og jeg tror ikke de har butikker andre steder, men det kan jo hende?

Skrevet

Only har de vel på Pop In eller Vero Moda?

Vero Moda og Only-butikken. Popin er nedlagt i Norge.

Persille1365381127
Skrevet

Kom på en til, Blend Girl - vet ikke om det er noen andre som fører dem enn Blend-butikkene, men det ligger hvertfall en på Oslo City, i 3. etasje.

Persille1365381127
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196891678' post='3740553]

Sikker? Ligger det ikke en i Karl Johan? Ved Kirkegaten?

Skrevet

Okei, jeg følger visst ikke med ;-)

Skrevet

Kom på en til, Blend Girl - vet ikke om det er noen andre som fører dem enn Blend-butikkene, men det ligger hvertfall en på Oslo City, i 3. etasje.

Blend har vi på sunnmøre. Blend har jo drøssevis av bukser. Er det bare en type som heter Blend Girl?

Skrevet

Sikker? Ligger det ikke en i Karl Johan? Ved Kirkegaten?

Jeg bor i Trondheim, og Popin (flere butikker) hadde opphørssalg i sommer. Fikk beskjed i butikken om at Popin Norge ble nedlagt. Mer aner ikke jeg...

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har da Popin på senteret her hvor jeg bor. Er ikke så mange dagene siden jeg var på senteret, og butikken var da der fortsatt da.

Skrevet

Vi har da Popin på senteret her hvor jeg bor. Er ikke så mange dagene siden jeg var på senteret, og butikken var da der fortsatt da.

Ok, jeg vet ikke - se svar til Persille

Persille1365381127
Skrevet

Blend har vi på sunnmøre. Blend har jo drøssevis av bukser. Er det bare en type som heter Blend Girl?

Nei, det er mange forskjellige - men enkelte av dem sitter ok på meg. Noen er veldig lave i livet, og de er helt ubrukelige - men ellers er det ganske ok i passformen.

De har bare delt opp Blend i gutte- og jentebutikker her :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har og flest fra Only, men de vider seg så enormt ut.

Pølseskinn om morgenen og til lunsj flagrer dem rundt lårene.

Skrevet

Nei, det er mange forskjellige - men enkelte av dem sitter ok på meg. Noen er veldig lave i livet, og de er helt ubrukelige - men ellers er det ganske ok i passformen.

De har bare delt opp Blend i gutte- og jentebutikker her :)

Det er sååå kjedelig å prøve ørten bukser, men jeg skal nok ta turen innom Blend uansett:)

Skrevet

Klein er en Trondheims-familie og jeg tror ikke de har butikker andre steder, men det kan jo hende?

Fant ikke noe på nettet, nei :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...