moldau1365381114 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei, sliter med en bipolar lidelse og har i tillegg store søvnvansker. Psykiateren min har foreskrevet seroquel. Jeg har sluttet med Imovane. Men nå melder både depresjon og søvnproblemer seg igjen. Jeg går opp i vekt av seroquel, blir veldig trøtt på dagtid. Psykiateren min vil ikke diskutere søvnproblemene mine, noe som gjør meg veldig frustrert. Jeg mener at det er roten til mye vondt hos meg. Jeg opplever dessuten at seroquel ikke hjelper så mye mot depresjonene. Har aldri prøvd antidepressiva. Er det noe som bør vurderes, selv om jeg har søvnforstyrrelse. Kjenner meg så rådvill når psyk ikke vil diskutere dette, skjønner ikke helt hvorfor han velger denne type tilnærming... Kan noen svare meg hvilke medisiner som kan fungere, slik at jeg heller kan gå til fastlegen min å få bedre hjelp.. Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest keira Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke mitt største kunnskapsområde, men jeg har forstått det slik at en i utgangspunktet er forsiktig med antidepressiva ved bipolar lidelse, selv om noen også går på det. Litium eller lamictal, har noe av det vært oppe til diskusjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.